1 Ekim 2014 Çarşamba

Canan Tan: Yüreğim Seni Çok Sevdi

Merhaba! Bugün Canan Tan'ın bir kitabını tanıtmak istiyorum. Eserimizin ismi yukarda da yazdığı üzere ''Yüreğim Seni Çok Sevdi''  İlk kez Canan Tan okudum. Bundan sonra da okurum herhalde. Çünkü dili sade ve akıcı. İster istemez kitabın büyüsüne kapılıyorsunuz. Şimdii gelelim kitabımızaa...

Arka Kapak Bilgisi:

"Biliyorum, imkânsız aşk bu! Ama hükmedemiyorum kendime..." demişti Murat."Çünkü, Yüreğim Seni Çok Sevdi!.." Ardından da dizelere dökmüştü sevdasını."Yüreğim seni çok sevdio yürek talano yürek yangın yerio yürek seni istiyorbir tek seni..."Aslı ile Muratın İstanbul-Bursa-Amerika üçgeninde yaşadıkları destansı aşkın öyküsü.Herkesin kendinden bir şeyler bulabileceği kadar gerçek..


Aslı İTÜ de işletme okuyan inatçı, hırslı, özgürlüğüne düşkün bir genç kızdır. Okuldan arkadaşı Emre Aslı'yı Amerika'da dil eğitimi alan Murat ile tanıştırmak ister. Fakat Aslı, Murat'ı daha tanımadan zengin, züppe biri olarak düşünüp tanışmak istemez. Ama sonra Aslı Murat'ı tanıdıkça sevmeye başlar. Birbirlerini Nazım Hikmet şiirleri ile bağlarlar. Sonunda karakterlerimiz gönül ilişkisi kurarlar. Ama onları çok zorlu sınavlar beklemektedir. Bu sıkıntıları geçip aşkları devam edecek ya da onları umutsuz bir ayrılığa düşürecektir.  


Kitabın en sevdiğim kısmı aşkları o kadar güzel anlatılmış ki yapaylıktan uzak, tamamen bizden iki çift... Benim gibi odun biri olsanız bile bu kitaptan etkileneceksiniz. Çünkü normalde pek romantik kitaplarla aram yoktur. Ama bu kitabı gerçekten beğendim. Okumanız dileğiylee..
Hoşçakalıın!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Tasarım: Şevval & Moka