11 Ocak 2016 Pazartesi

Anime Yorumu: Charlotte

Selamlar! Taslaklarda 5-6 tane yayın birikti ve ben cidden bilgisayara geçmek için vakit bulamıyorum. O yüzden bugün yazabildiklerimi yazacağım.... Charlotte'yi duymuş olabilirsiniz. 2015 yaz animelerinden biriydi ve yapımcısı, mangakası ya da artık her neyiyse Angel Beats! animesiyle aynı kişi. O yüzden başlarken çok mu dramatik acaba falan diye düşünmüştüm. Ama değildi.

Aslında bu animeye ilk çıktığı zaman başlamıştım. Güncel olarak da takip ediyordum ama tatile gidince arada kaynadı ve devam edemedim. Geçen gün yarım bıraktığım animelere bakarken dedim hadi bitireyim bunu bari. Ben zaten 6. bölümdeydim  anime 13 bölüm. Hemen o gece bitirdim.


Hikaye ergenliğe ulaşan çocukların küçük bir bölümünde ortaya çıkan özel güçlerle, bu özel güçlere sahip olan arkadaşlarına yardımcı olmaya çalışan “Hoshi No Umi” Akademisi öğrenci konseyi üyeleri etrafında döner.

Baş karakterimiz Otasaka Yuu egoist insanlara tepeden bakan bir tiptir. Özel gücü ise istediği kişinin bedenini 5 saniye ele geçirebilmesidir. Böyle böyle liseye geçiş sınavlarında en iyi okulu kazanır. Ancak sonra Tomori adlı karakter ortaya çıkar ve Yuu'yu alıp onun gibi özel çocukların olduğu okula götürür. Meğersem bu özel güçler hastalık gibi bi şeymiş. Ergenlik döneminde ortaya çıkıp sonra kayboluyormuş falan sonrası olaylar olaylar. 
Ya bu arada bende konuyu copy paste yapıp sonra bi de kendim açıklıyorum niye bunu yapıyorum bilmiyorum sdhjfgjfgdg


Otasaka dışındaki diğer karakterlerin gücü işte birisi çift kişilili, birisi çok hızlı diğeri cisimleri kontrol edebiliyor falan klasik özel güçler. Anime 6-7'ye kadar benim için ortalama bir animeydi. Klasik konusu vardı gözümde özel güçlere sahip öğrenciler, kötülerle savaşacak hmm falan ama birden işler değişti, her şey tepetaklak oldu. Neler olduğunu söylemeyeceğim çünküü Spoilers :> 
Yer yer güldüren ve hüzünlendiren bir animeydi. Karakterler açısından çok tatlıştı. Başlarda Yuu'ya sinir olsam da sonralardan alıştım ve sevmeye başladım hepsini Özellikle dee Tomori! Şu beyaz saçlara sevimliliğe bakar mısınız hgdjsghfgjfh. Tomori'nin gücü görünmez olabilmesiydi. Ve okul öğrenci konseyinin de başkanı. Zaten Yuu'yu falan döve döve okula götürüyor. Tomori'nin de abisi var hastanede yatan. Akıl hastası ve kız kardeşini bile tanımıyor. İlerleyen bölümlerde onunla ilgili duygusal bölümler var :') Tek sorun animedeki göz çizimleriydi. Ne kadar büyük ve renkliler.. Hani eski animelerden alışkındım -Sailor Moon, Fruits Basket falan- Ama 2015 animesinde olunca istemsizce gözüme battı. Yani karakter çizimleri hd gözler kocaman parlıyor falan iğreti durdu ama 3-4 bölüm sonra ona da alıştım.
Maalesef openingi beğenmedim. Klasik Shoujo op gibiydi ama anime içinde Tomori ve Yuu'nun dinlediği bir müzik grubu vardı. Zhiend diye. Animeyi izledikten sonra youtube'dan baktım gerçekte var mı diye. Vardı 1 saatlik albümü. Sanırım anime için düzenlenmiş bilmiyorum. gerçekte böyle bi grup varsa aşırı rezil olurum yalnız dhgfjdhg. Neyse ne diyordum işte op kötüydü ama animenin içinde kullandıkları müzikler çok güzeldi. Onu da bırakayım buraya :3


Bir sonraki yayında görüşürüz :3

2 yorum:

  1. Çok çok şirin görünüyor çok güzel anlatmışsın listeme aldım teşekkürler :)

    YanıtlaSil

Tasarım: Şevval & Moka