28 Haziran 2016 Salı

Sevilesi Anime Op, "Endingleri(?)" ve Ost'leri

YA ARKADAŞLAR animelerin giriş müziklerine ne diyorsunuz valla ben bi şey demiyormuşum onu farkettim. Zira başlıkta baya bi zorluk çektim. Op diyesim geliyor opening demeye dönmüyor... Hadi tamam openinngi op la hallettim ending diye bi şey var mı varsa da end diye kısaltılabilir mi? Ben kısalttım çünkü yoktuysa da artık var.

Neyse sakinim biraz hareketli bir giriş oldu.....Özr dlrm...
Aslında film yorumu yapmak için gelmiştim ama birden yayını değiştirdim Allah affetsin..


Higurashi no Naku Koro ni End -galiba- (Anata wa)

Higurashi no naku koro ni'nin yanlış bilmiyorsam endingiydi galiba bu. Animeyi izleyemedim maalesef ama çok izlemek istiyorum. Bunu da whatsapptan birisi atmıştı güzel bi parça diye. Galiba endingti... İnş end'dir yani ne diyim

Bu şarkının girişindeki "Aanata waa ima doko de nani" diye girişi aşırı hoşuma gidiyor çok yumuşak bi ses *w*


Fairy Tail Zero Op 1

Fairy Tail Zero'ya ait bir opening. İlk duyduğumda bu ne böyle öeğ diyip geçtiğim ama bir kez dinledikten sonra nakaratındaki melodiye ve sözlerine aşık olduğum op... Gerçekten sevdiğim sayılı oplardan galiba.


Fairy Tail Ending 14 (We're Stars)

Madem Fairy Tail dedim bu endingi eklemesem olmazdı. Normalde endingleri izlemem hep atlarım ve sıradaki bölüme geçerim. Haliyle bunu da atlamıştım ama sonradan bir arkadaşımla sohbet ederken o dedi "Olm şu ending harika değil mi eheueh" modundaydı. Ben de "Ne diyo bu" diye bakarken.... bununla karşılaştım. Cidden göstermese böyle harika bi parçayı kaçıracaktım :-:


Deadman Wonderland Op (Fade -One Reason)

Ya işte bunu çok çok seviyorum! O hareketli rock girişi ile ilk dinleyişte aşık olduğum opening... Fazla söze gerek yok :')) Bunun mangası da çok güzeldi ve benim mangayı yorumladığım yayın hala taslaklarda... ÖZür dilerim :'llllll


Zankyou no Terror Ost (VON)

Zankyou No Terror OST (Bless)

Pop Etc- Is ve tabi ki Zankyou no Terror

Buraya Zankyou no Terror'un tüm ostlerini op ve endini koymak isterdim. Cidden hepsi benim için çok çok değerli müzikler. Ne zaman sevinsem üzülsem veya ruh halim belirsiz olsa yukarıdaki 3 parçayı dinlerim ve rahatlarım. Hele Bless Etkisi denilen bir şey olduğunu düşünüyorum... Sözsüz olması da buna en büyük artısı galiba. DİNLEYİNnn

Death Note Op (The World)

Coverıydı şuyuydu buyuydu derken orjinal videoyu bulamadım... Artık Death Note ile uğraşmayı bıraksınlar lütfen tamam harika bir anime ama yeter.. Cidden... Tekrar tekrar değişik versiyonlarını izlemektek sıkıldım. Yok hollywood versiyonu yok 720p yok çin filmi YTEEEEEEER

Neyse ne diyordum bu op da çok hoşuma gidiyor lakin bi 5 yıldır dinlememe rağmen hala ezberleyemedim çok karışık gibime geliyor :'D Yıllardır HİROGARU YAhgsajhsgfjsgd diyip kalıyorum gerisi yok.....

Naruto Shippuden Op 1 (Hero's Come Back)

Naruto Shippuden Op 3 (Blue Bird)

Naruto OST (Sadness and Sarrow)

Naruto gibi efsaneleşmiş serilerden de bir ponçik bahsetmesem olmazdı. Shippuden op1'i seviyorum çünkü o Naruto'nun büyüdüğü halinin ilk müziği yani ilk izlediğimde Naruto'nun büyüdüğünü görüp onunla gurur duymuştum ve gözlerim gerçekten dolmuştu :'))

Sadness and Sarrow da o hesap. Naruto'nun geçmişi beni hep üzmüştür o yüzden bu müzik çok kalbime dokunuyor :'c

Gintama OST (Disciple of Shoyo)

CaNIM.. YANIyor.....


Gintama Op 4 (Does- Know Know Know-

YES I KNOW KNOW KNOW BOKURA WAA- hah tamam sakinim... ya Ama bu op fazlasıyla mükemmel. Zaten Does'ın söylediği diğer oplar da harikaydı ama bu ayrı güzel.


Pandora Hearts OST (Lacie's Melody)
Kapanışı bu harika iç burkan melodiyle yapayım dedim... Geceleri dinleyince ayrı bi etki yapıyor :C

YA BAHSETMEK İSTEDİĞİM O KADAR ÇOK OP EMD OST VARMIŞ Kİ ŞUAN FARK EDİYORUM.... Galiba ara ara böyle yayınlar yapmam lazımmış.... Neyse tatil geldi yazarım artık :')) Çünkü martta nisan da falan sadece 1)BİR) yayın girmişim hoş değil yani.














7 yorum:

  1. Hepsi çok güzel *-* Tabii senin kadar etki yaratmadı ama *çünkü hiçbirinin animesini izlemedim heheheh* Gintama'nın openingi güzelmiş baya.

    Yazıların tekrar kontrol panelimde gözüküyor ay çok mutluyum. :')

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oleeeeeeeeeeeeeey. İzlemediysen Pandora Hearts'ı öneririm. Hem kısa hem güzel *w*

      Sil
  2. Anime kapanış müziklerine genelde kısaca "ed" deniliyor benim gördüğüm kadarıyla ama end de fena değilmiş.
    Fairy Tail'in o kapanış şarkısını çok seviyordum. Hatta ilk izlediğimde baya duygulanmıştım ama kapanış şarkıları içersinde favorim 11.
    Zankyou no Terror'un OST'larına bayılıyorum. Olafur Arnaulds, Yuuki Ozaki, Aimer ve Kanno Yoko, daha ne istenebilir ki? Bu arada belki bilmiyorsundur, Zankyou no Terror'un OST'larını hazırlayan kişi Cowboy Bebop'un OST'larını hazırlayan kişiyle aynı, Kanno Yoko.
    DOES'la ilgili yorumuna tamamen katılıyorum. Yaptıkları her bir şarkı aylarca beni bağımlısı yapıyor ama keşke bu kadar uzun aralıklarla olmasa. :')
    Pandora Hearts'ın her biri OST'u ayrı bir şaheser. Tam olarak hangi türün içine girdiklerini bilmiyorum Kajiura Yuki'nin tarzını seviyorum.
    Higurashi no Naku Koro'yu kafanı allak bullak edecek bir gerilim izlemek istersen tavsiye ederim. Açılış şarkısı da aşırı güzeldir.

    Umarım daha fazla bu şekilde yazı yazarsın, çok keyifliydi. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederiiim. Cowboy Bebop ve Zankyou no Terror ilişkisini biliyordum. Bi önceki yayınımda Cowboy Bebop'tan bahsettiğim için buna eklemedim ama iki animenin müzikleri de harika :') Ya Higurashi no Naku Koro'yu izleyeceğim ama vakit bulamıyorum... Lacie's Melody'e gelince de ya o tür müzikleri gerçekten seviyorum. Amnesia'nin da böyle bi müziği var ya o da çok hoşuma gidiyor. Başkalarına dinlettiğimde herkes ama korku filmi müziğine benzetmişti :'D Yorumun için çok teşekkür ederim böyle yazıların devamı geleceğinden emin olabilirsin ^^

      Sil
  3. Güzel bir yazı konusu, ben de yazmayı düşünmüştüm ama benim düşündüğüm sadece openingleri kapsaması olduğu halde içlerinden seçim yapılacak parçaların çokluğu gözümü korkutunca vazgeçtim. Zaten animelerin en öne çıkan özelliklerinden biri de açılışlarına verdikleri büyük özen, öyle olunca müzikleri de güzel oluyor... Belki ileride yazarım yine de.
    Mobilde olduğum için diğer parçaları dinleyemiyorum ama dinlediklerim hakkında yorum yapmak gerekirse... Deadmen Wonderland'in açılışı Fade gerçekten şahane parçadır, en sevdiğim anime açılışlarını (Ben açılış diyorum bu arada) sıralayacak olsam ilk 5'e filan girerdi sanırsam. Tam asıl hikayeye giriş yapılacağı sırada şak diye bitivererek pek çok tek sezonluk animenin habis kaderini paylaşınca, animeyi bitirdiğimde mangaya başlamış ama sonra yarım bırakmıştım. Şimdi bu parçayı izleyince tekrar başlayasım geldi, hem tamamen animesine dair hafızamı tazelerdi hem de sanırım gerçekten tamamlanması gereken bir seri. Sonra, Death Note'un açılışı hakkında bir yorum yapmayıp söylediğin her şeye aynen katıldığımı belirterek geçiyorum. Ve Naruto... Ne kadar uzun olursa olsun hep aynı kaliteyi sürdüren müziklerinin hepsine bayılırım, bu seriyle yıllarını geçiren herkese olduğu gibi bana da "Vay be, neredeeen nereye" hissini verirler ama içlerinden biri var ki, o parça hepsinden üstündür benim için: "Sadness & Sorrow". Adını aldığı hislerin çok güzel bir yansıması olmakla birlikte, benim aklıma Sasuke'yi getirir daha çok ama karakterlerin hepsinin farklı acıları olduğu göz önünde bulundurulursa, hepsine uyarlanabilir bence. Yazınla bana eskiden severek dinlediğim parçaları hatırlatıp bu nostalji hissini yaşattığın için teşekkürler, nostaljiyi normalde hüzünlü bir his olarak değerlendiririm ama bu sefer öyle hissetmedim. Tersine, hoş oldu. ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deadman Wonderland'e kesinlikle mangadan devam etmelisin. Gerçekten sevdiğim serilerden. Nostalji yaşattığıma sevindim :') Her ne kadar nostaljiler benim kalbimi burksa da senin öyle olmamış ne güzel ki :'))

      Sil
  4. ending ve openingleri genellikle geçerim yada kapatırım ama shingeki no kyojinin openingini daha çok dinlemek istediğim bile oluyor ending olarak da Kamisama Hajimemashita :3

    YanıtlaSil

Tasarım: Şevval & Moka