17 Mayıs 2017 Çarşamba

AYOoO LADIES 'N GENTLEMAN



Nasıl gidiyooor?? Aylardan sonra pc'den blog giriyorum ya rabbi bu nasıl bir rahatlıktır. Klavyede yazı yazmayı özlemişim. Aslında bloga yazı yazmayı özledim, eski ortamımızı özledim.. Özlediğim çok fazla şey var.. Üzülüyorum.....

Kendimle çatışma içerisindeyim klasik dibe vuruşlar ama ara ara oluyor. Yani hemen toparlanıyorum eskisi gibi ergen değilim galiba :') Düşünceler kafama dolunca bir de aklıma çoğu zaman eskiden yaptığım hatalar, kalbini kırdığım insanlar ve pişmanlıklarım geliyor. Yani sadece beni ilgilendiren b ir şey olsa pek aklıma takılmıyor genelde ama benim dışımda birileri daha kötü hissediyorsa işte o zamanlar içimi bi boşluk kaplıyor. Aslında boşluk da değil midemde bir kütle oluşuyor ve kendimi yumruklamak istiyorum.

Böyle zamanlarda yeter diyorum kendime. "Yeter" daha ne zamana kadar geçmişte takılı kalacağım ki. Hatalarımı düşününce geleceğe ilerleyemiyorum ki yerimde saymak en korktuğum şeylerden biri sanırım. İlerlemek istiyorum ne olursa olsun. Bu hayatta kendimi geliştirmek istiyorum. Kimsenin okumadığı kitapları okumak, kimsenin dinlemediği müzikleri dinlemek kimsenin izlemediği filmleri izlemek istiyorum. Ne olursa olsun ilerlemek ve hayatıma devam etmek istiyorum.

HEY BUNU OKUYAN KİŞİ ne olursa olsun yaşamaya devam et. Belki çok çok fazla dertlerin var, bir yakının hasta veya sen hastasın. O zaman hayatın değerini benden daha iyi biliyorsundur değil mi? Sence günlerini hüzüne sarılarak mı geçirmelisin? Dışarı çık ve her zaman yanından geçtiğin, detaylıca incelemeye tenezzül bile etmediğin binalara, ağaçlara hatta yollara bile ilk defa görüyormuş gibi bak. Kalabalık bir yere gidip oradaki insanların mimiklerini ve davranışlarını incele. Küçük çocukları gülümset çünkü onlar henüz hayatı bilmiyor sence iyi bir başlangıç yapmayı herkes hak etmez mi? Eski bir kitapçıya git ve rafların en arkasından sararmış bir kitabı alıp oku. Belki hiç bilmediğin bir diyara götürecek seni. 
Bu dediklerim çok bayat ve kişisel gelişim kitabıvari bir şeyler gibi geliyor olabilir, bu saçma öğütlere karnınız tok olabilir, sizi tatmin etmiyor olabilir o zaman yorum bırakın ve kendi kafanızdaki şeyleri yazın. Niye bunların işe yaramadığını söyleyin ve ihtiyacınız olan şeyi birlikte bulalım? Yorum olarak yazmak istemezseniz mail adresim her zaman hizmetinizde sadece benim gibi bazı kişilerin de hayata sarılmasını ve umudunu devam ettirmesini istiyorum. 

Lütfen arkadaşlar yaşamdan ümidi kesmeyin, toplumdan ümidi kesmeyin. Hala yapacak bir şeyler vardır. Sadece aramaya devam edin eminim kafanızdan geçen şeyler bir gün size cevap olarak dönecektir.

Sevgilerimle....

mail adresim :3
blogun sağına bir şey ekledim :^) Oradan da yazabilirsiniz, umarım yardımcı olabilirim. Unutmayın tanımadık birisi bazen yakınlarınızdan daha yardımcı olabilir ^^

1 yorum:

Tasarım: Şevval & Moka