29 Ekim 2017 Pazar

Ekim'in Sonuna Gelirken...

Selamlar! Sadece bana mı öyle geldi bilmiyorum ama bu hafta o kadar hızlı geçti ki... Göz açıp kapayana kadar hafta başı tekrar dibimizde bitti. Aslında ekim ayının kendisi toplamda 3 saniye falan sürdü sanırım. DAha 1 Ekim'de "YEEeeyeey ekime girdik, dizi film ayı" diye sevindiğimi hatırlıyorum ve şuan ise ekimin son günlerindeyiz... BU ARADA YARIN DOĞUM GÜNÜM huheuheue. Tam olarak Cadılar Bayramı'nda doğmuşum Allah affetsin :d
Şaka bir yana doğum günlerini hevesle beklemeyi bırakalı çok oldu. Lise zamanlarında olsaydım sanırım büyük bir heyecanla 30 Ekim'i beklerdim şuan ise ay sonu diye strese giriyorum. Hayat beni bu erken yaşımda memur kafasına çevirdi..


Bir de uzun zamandır uyku problemi çekiyorum ve ayakta zor duruyorum desem tam haliyle olur galiba. Ya uyuyamıyorum ya da uykumu alamıyorum. Gün içinde çok yorulduğumda ise hiç uyuyamıyorum. Ayrıca hantallaştığımı da hissediyorum. O eski canlı, neşeli halimden eser yok şimdi. Dönem dönem bohem takılan ben ise şuan ne bohem takılıyorum ne de neşeli. Artık eskisi kadar olaylar karşısında mızmızlanmıyorum. Bu seneki bazı olayları iki sene önce yaşasaydım eminimki çok farklı tepkiler verirdim ama şuan "amaaaaaan" moduna giriyorum. Sanırım mezuna kalmanın bıkkınlığı beni olaylara karşı duyarsızlaştırdı.


Bunun yanında aile sorunları da beni tepkisizleştirdi sanırım. Gözümün önünde abimin değişmesi, bize karşı olan davranışlarının farklılaşması artı babam ve annemin iletişimi...Bayadır evde bi mod düşüklüğü var ve annem sürekli olarak toparlamaya çalışıyor. Gerçekten üzülüyorum. Sıf annem biz üzülmeyelim diye bazı şeylere sesini çıkarmıyor ama diğerleri sağolsunlar... Abim derslerinde aşırı başarılı biridir ve şuan tıp okuyor. Ama o kadar değişti ki üniversiteye geçince. En basit örnek olarak sigaraya başladı. Eve biz uyuduktan sonra geliyor veya erken gelse de yanımıza uğramayıp direk odasına gidiyor. Annem üzülüyor bu duruma, abim de bunu biliyor ama bir şey demiyorlar. Kaç sene ders çalıştı şimdi gezsin diyorlar ama abimin değişen alışkanlılarından haberleri yok. Kısacası ailemiz çok dağınık bir vaziyette. Nereye varacak iş bilmiyorum. Zaman zaman çoğu evde olur böyle şeyler sanırım. Şuanlık zamana bıraktım ve umursamamaya çalışıyorum.

Hiçbir şeye de bağlanmadığımı fark ettim. Eski sevdiğim şeyler bir bir gözümde değer yitirmeye başladı. Bunu mu sevmişim diyorum kendime. Sevdiğim bir kitabı açıp karıştırıyorum ve satırları bana eskisi kadar tanıdık gelmiyor artık. Sevdiğim bir müziğin nakaratına eşlik etmiyorum. Severek yediğim yemekleri aramıyorum. Bilmiyorum ben de şuan neyden zevk aldığımı.



6 yorum:

  1. Bu çeşit problemler ailenin olmazsa olmazı. Ve böyle problemler olduğu zaman alttan alan, ortamı ısıtmaya çalışan hep anne oluyor. Benzer şeyleri ben de yaşıyorum :')
    Abinin çok başarılı olduğunu söylemişsin. Belki de bu başarıyı devam ettirebilmek adına büyük bir stresin altına giriyordur. Hiç konuşmayı denediniz mi? Belki bu şekilde davranmasının altında başka şeyler vardır...

    Her şeyin yoluna girmesini diliyorum senin için. Canını sıkma ve kendi hayatını şekillendirmeye bak :3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Shuu-san yine çok haklı bir yere parmak bastın. Onunla konuştuğumda okulunun onu çok zorladığını ve rahatlama ihtiyacını bu şekilde giderdiğini söyledi. Doğru bir yol değil elbette ama işte adı üstünde kötü alışkınlık... Hayatımı da şekillendiremiyorum _v_ Umarım her şey bir nebze de olsa düzelir....

      Sil
  2. Öncelikle doğum günün kutlu olsuuun, umarım çok güzel geçmiştir. Bazen böyle zamanlardan ben de geçiyorum, çevremizdeki insanlar da bizi etkiliyor. Yine de zamanla her şey yoluna girecektir..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çoooook teşşekür ederim gerçekten özel bir gün oldu benim için. İnşallah düzelir ya maalesef hayat bu tür iniş çıkışlarla dolu ve sürekli olumlu düşünmek zorundayız. Umarım her şey yoluna girer...

      Sil
  3. Öncelikle geçmiş doğum günün kutlu olsun :)
    Söylediğin konuya gelirsek abin bana göre üniversitede tanıştığı ortama girmek için bunları yapıyor açık ve net.Keşke başlamayaydı sigaraya bide insanda inandırıcılıkta kalmıyor kendisi doktor ama sigara içiyor der insan.Kendisi bilmesi lazım alveollerinin ne hale geleceğini.Abin annene yazık ediyor yazık çok yazık.Halbuki ailenin ikinci bir babasıdır abi.Koruyup kollaması lazım.İnşallah abin en kısa sürede düzelir.

    Uyku problemine psikolojikmanda olabilir.Vücudunu olabildiğince yor sonrasında uykun gelir olmadı papatya çayı içebilirsin.Elimdem bu kadar tavsiye geliyor :)

    Umarım etrafındaki olumsuzluklar bir an önce yok olup gider :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. doğum günü dileğin için çook teşekkür ederim :')) Abimin arkadaş çevresi de onun gibiydi ve işin doğrusu hepsi aynı anda sigaraya başladılar. Bence hepsinin amacı yıllardır onları tutan inek öğrenci etiketinden kurtulup artık sıradan "ergenler" olmak........ Başka bir açıklama bulamıyorum. Papatya çayını çok duydum sanırım artık denemenin vakti geldi. İyi dileklerin ve yorumun için çoook çook teşekkür ederiim <3

      Sil

Tasarım: Şevval & Moka