20 Haziran 2018 Çarşamba

Back To Book Review ve Özür Dilerim

Öncelikle başlıkta Back to Future referansı yaptığımı bilmenizi isterim, yoksa boşu boşuna ingilizce yazmış olacağım..........

Asıl konu iseee artık kitap yorumlamaya geri dönecek oluşum. Diyebilirsiniz ki e bunun için neden ayrı bir post yazıyorsun. Çünkü bir kaç şey hakkında özür dileyeceğim.

 "2014-2015 yıllarında yaptığım kitap yorumları için üzgünüm............."

ya hepsi o kadar boş ve kitap yorumu olmayan yorumlar ki silmemek için çok zor tutuyorum kendimi. O zamanlar bilmiyormuşum.. Hani kitabın içeriğinden bahsetmişim beğendim beğenmedim demişim ama bu kadar. Gerisi yok. Tamam kabul ediyorum bazı yorumlarım güzel lol ama genel olarak kötü ve acemiceler. Ayrıca yazım hatalarıyla dolular ki ben bu konuda çok hassas olduğumu düşünüyordum. AYRICA çok aptalca şeyler yazmışım iki üç yerde onları sildim, tarihe gömülmeliler çok korkunç..............
Eski kitap yayınlarımı okudum ve beğendiğim diye bahsettiğim kitapları hiç hatırlamadığımı fark ettim. Düşünceler zamanla ne kadar değişiyor ya. Te allam te ergen ben -ki sanırım hala ergenim- yüzeysel kitapalrı beğenmiş halbuki ben hayatımın hiçbir kısmında saf aşk romanlarını sevmemişimdir. O zamanlar ne hissettirdi acaba bana o kitaplar.
Blog yazmayı işte bu yüzden seviyorum! Eski yazılarıma bakıp ne kadar cringe, çok malmışım demek tuhaf bir haz veriyor. Günlük gibi aynı. AMA kimsenin okumadığı bir günlük. Bu blogu çevremden gizli tutmayı seviyorum ehehehehehe
Son olaark blog linkini daha kısa ve içinde Atlantisli geçen bir şey yapmak istiyorum. Önerileriniz var mıııı? Bir de bir de linki değiştirince birtakım sorunumsu şeyler oluyor mu bu konuda bir bilginiz var mı? Benim yok çünkü......................
Neyse bir sonraki yayında (sanırım bayram hakkında olacak) görüşürüz!!!!

2 yorum:

  1. Yaşasıın Atlantisli kitap yorumu yazmaya geri dönüyor!!(/▽\*)。o○♡
    Her yazı zaman geçtikten sonra cringe tadına bürünüyor ister istemez. Yazının yazıldığı ruh hali, düşünce yapısı ve zamanıyla alakalı bir şey. O düşünce yapısından bir kere çıktın mı yazdığın tüm yazılar gözüne çiğ görünüyor.
    Yeni yazılarını merakla bekliyorum!\(^ヮ^)/
    Son olarak url değiştikten sonra bir süre blogu bulma sorunları yaşanabiliyor. Çünkü tarayıcıların veri tabanına girmesi zaman alıyor ><
    Yani ben değiştirdiğim zaman böyle şeyler yaşamıştım bir ara. (Birkaç sene öncesinden bahsediyor.) Bu soruna daha pratik bir çözüm bulabildiler mi bilemiyorum.
    Umarım yardımcı olabilmişimdir.( `ε´ )

    YanıtlaSil
  2. Yorumun için çok teşekkür ederim Shuu-saannnnnnn \(^o^)/

    Her yazı kesinlikle cringe oluyor bir süre sonra özellikle blogumun 2015 kısmını kesip atmak istiyorum ;; Ama işte naparsın çocukmuşum diyorum o zamanlar için jdjrjkfjf Blogun bu kısmı biraz acımasız büyüdüğünü, değiştiğini çat çat gösteriyor.

    Blog linki konusu hala öyle sanırım çünkü forumlardaki insanlar da öyle diyor. Aslında şu anki url'mi seviyorum ama çok uzun biraz yorucu oluyor :'))

    YanıtlaSil

Tasarım: Şevval & Moka