8 Ocak 2020 Çarşamba

2020 Klasik Kitap Okuma Maratonu #kom2020

Merhabalar!! 

Bu sene Okuyan Muggle'ın Klasik Okuma Maratonuna ben de katılıyorummmmmm,  dürüst olayım hayatımda okuduğum türkçe klasikler iki elin parmağını geçmeyeceği için bu maratonu daha çok türkçe odaklı kitaplar üzerine ilerletmeyi düşünüyorum. Şu an elimde okumak istediğim bazı Türkçe klasikler var ancak final ayım olduğu için hepsini okuyabileceğimi sanmıyorum :') Özellikle Ahmed Hamdi Tanpınar kitaplarını daha müsait olduğum bir zamana saklıyorum ki hakkıyla okuyabileyim. 

Ocak Ayı içinde okumayı planladığım kitaplar:


1) İçimizdeki Şeytan -Sabahattin Ali
2) İnsanlığın Dirilişi -Sezai Karakoç
(bu ikisini klasik olarak aldım alttaki kitaplar klasik sayılıyor mu pek emin değilim ama bence sayılmıyorlar hmm)
3) Oğullar ve Rencide Ruhlar- Alper Canıgüz 
(bu kitabı Kağıt Salıncak'ın blogunda gördüm ve hemen okul kütüphanesinden aldım, okumak için sabırsızlanıyorum!)
4) Kiyoto -Yasunari Kawabata 
(Bu kitabı aylar önce nadirkitap.com'dan almıştım, fazlasıyla eski ve ilginç bir kitap gibi duruyor)
5)Circe -Madeline Miller
(Bunu da bu aralar çok gördüm, ve tablete pdf'sini indirdim. Umarım beğenirim, hakkında çok olumlu yorumlar duydum)

Kitapları okuyunca yorumlarını mutlaka bloga gireceğim :))
Herkese iyi haftalar!!

12 yorum:

  1. Benim de motivasyona ihtiyacım var. Ben de katılayım, bu ay İçimizdeki Şeytan ı okuyayım. Keyifli okumalar. ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaşasııın, okuyunca yorumlarınızı bekliyoruz :3 Çok teşekkür ederim, size de keyifli okumalar!

      Sil
  2. Alper Canıgüz klasiğe girmez muhtemelen ama seveceğini umuyorum :)) Sabahattin Ali'nin İçimizdeki Şeytan'ı bende de var, belki yarıyıl tatilinde okurum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet zaten o yüzden klasiklere almadım :) Utanarak söylüyorum ben daha hiç Sabahattin Ali okumadım ama çok yorum duydum kitap hakkında, umarım ikimiz de beğeniriz okuduğumuz zaman :)

      Sil
  3. Yorumlarınızı bekliyoruz, şimdiden kolay gelsin.

    YanıtlaSil
  4. Hepsi için keyifli okumalar dilerim, maratona ben de katılıyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim! O zaman umarım hepimiz güzel klasikler okuruz, yorumlarınızı bekliyorum :)

      Sil
  5. söz konusu kitap olunca hemen geliverdim :) çok seveceksiniz, kitaplar çok güzel çünkü :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aww hoşgeldiniz! Umarım hepsini beğenirim, gerçekten çok değerli kitaplar :)

      Sil
  6. Kiyoto kitabı ilginç bir kitaba benziyor. Acaba Ruhların Kaçışı - Andrew Osmond kitabını okudunuz mu? İçinde birçok Miyazaki filminden bahsediyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kiyoto çok sakin ve doğa betimlemeleriyle dolu bir kitaptı, bloga yorumunu girme fırsatım olmadı ne yazık ki. Bahsettiğiniz kitabı okumadım, ama kitap kapağı çok tanıdık geldi :)

      Sil

Tasarım: Şevval & Moka