15 Şubat 2015 Pazar

Mimlendim! Kitap Tag

Canım kankam  Sude beni mimlemiş. Allah razı olsun. Hemen yapıyorum!

1- Kitap okumak için evde belli bir yerin var mı?
Hmmm. Hayır yok. Her yerde okuyabilme potansiyeline sahibim. 


2- Ayraç mı yoksa rastgele bir kağıt parçası mı?
Ayraç tabi ki *.*


3- Kitap okumayı belirli bir zamanda mı durdurursun yoksa belirli bir bölümde ya da bölüm başında mı durdurursun? 
Eğer o vaktimi  okumaya ayırdıysam kitabı bitirene kadar durmam. Ama genelde bölüm sonlarında dururum karıştırmamak için. eğer çok bunaldıysam ortasında da durdurduğum oluyor.


4- Okurken yemek yemek mi bir şeyler içmek mi?
Okurken sandviç yemeye bayılıyorum *.* Çok ilginç gelecek ama küçüklükten gelme bir alışkanlık bu. Önceden hep gece annemler uyuduğunda kitap okurdum  Haliyle acıkır kendime bir şeyler hazırlardım. O günlerden beri kitap okurken sandiviç yemeye bayırlırım.


5- Kitap okurken televizyon seyretmek mi müzik dinlemek mi?
İlla birini seçeceksem müzik derim. Çünkü arada sırada kitabın türüne göre müzik açıyorum harika oluyor *.*

6- Tek seferde bir kitap mı yoksa birden fazla kitap mı?
Tek kitaap!

7- Okurken evde mi yoksa her yerde mi okumayı tercih edersin?
İnsanların bana bakmayacağı her yer. Kitap okurken birileri illa ki bakıyor. Çok rahatsız oluyorum.

8- Kitabın, kafanın içinde yüksek sesle okunması mı yoksa sessizce okunması mı?
Sessizce okunması tercihim.

9- Önündeki sayfaları okur musun yoksa sayfaları atlar mısın?
Öhöm arada öhöm atladığım öhöm oluyor öhöm öhöm. Burda toz mu var ne? .s Şaka bir yana bazen karakter -yani yazar- çok gereksiz yerleri anlatıyor. Orayı dikkatlice okumayıp göz gezdiriyorum.

10- Ciltli kitap mı karton kitap mı?
Tabi ki de ciltli! Ama o ciltlinin de dışındaki kapağı olmayacak. Kitaplığa koyunca güzel duruyor ama okurken sağa sola kayıyor ayar oluyorum.

11- Kitap yazıyor musun?
3-4 yıldır yazdığım bir kitap var. İlk başlarda ciddi değildim. Ama babam kendi kitaplarını basan yayıneviyle görüşünce birazcık ciddileşti. İnceleyip basabileceklerini söylediler. Ama ben istemiyorum. Çünkü hem hazır değilim hem de bu kadar acemice bir eserin basılması gerektiğini düşünmüyorum. Belki 10-20 yıl sonra sgfgds

Ben de Naz yanii Kitap Kavanozu'nu vee Yorum Durağı'ndan Deniz'i davet ediyorum :3

4 yorum:

  1. Oha suan kitabını aşırı merak ettim o.O konu felan detay istiyorum, detaaay. İleride kitabın çıktığında koşarak gidip alıcam en önlerden sonra sen meşhuur bir yazar olunca da ben onu cok önceden tanıyodum hııh diye gezinicem etrafta :D şaka bir yana çok merak ettim kitabı,bir yerde yayınladın mı? *-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok ya ne yayımlaması sbjsjdj Şuan bunu bilen tek kişisin o derece :D Cesaretim yok ne bileyim kitap yazma piyasasi bana kadar düşmemekli sbdnjdkd

      Sil
  2. Allah razı olsun haa fdhdskjfhksdjx Kitabını okuyacağım bir şekilde jsfdhsd Deftere yazıyorsan foto çekip atıcan,İnternette yazıyorsan link atçan,Eğer World'e yazıyorsan kopyalayıp atıcan ama atıcan jfdksdhfdsj

    YanıtlaSil

Tasarım: Şevval & Moka