8 Haziran 2016 Çarşamba

:_:


Selamlar! Yine çok çok çok çok çok fazla ara verdim biliyorum. Ya resmen blogla ilgilenemez oldum. Okulu bıraktığımı söylemiştim. Dershane çok vaktimi alıyor. Cidden sabah 10 akşam 8.30 aşırı yoruluyorum. Bırakın blogu evde oturacak zamanım olmuyor. Ama bilmiyorum çalışmalarımın karşılığı alıyor gibiyim. Dershanedeki öteki öğrencileri ben benden daha iyi zannediyordum ama o kadar da değillermiş. Ben hatta daha çok konu biliyorum onların şimdi çözmeye başladığı kitapları ben bitirdim sayılır eheheh Ama işte onların temelleri var benim o yok. Ben daha yeni yeni çalışmaya başladım o beni geriye düşüyor. Neyse derslerden bahsetmek istemiyorum zira bunaldım.

Ramazan geldi ya ona da şaşırıyorum hayır ne ara geldi ne ara oruç tutmaya başladık cidden anlam veremiyorum ve aklıma sürekli geçen yaz tatili geliyor. Geçen yaz tatilinde ramazan ayı çok güzel geçmişti. Hem güzeldi hem vukaatlıydı. Aslına bakarsanız geçen yıl bahar ve yaz dönemim çok ekşınlıydı. İki iç gündür sürekli aklıma o zamanlar geliyor. Bu durumdan da pek hoşnut değilim. Sürekli geçmişi hatırlamayı sevmiyorum. Ben de buruk bi etki yaratıyor ve sanki sürekli geçmişte kalıyormuşum gibi hissediyorum. Hep o zamanlardaymışım ileriye hiç bakamıyorum gibi. Geçmiş zamanı arkama alıp geleceğe daha emin bakmalıyım galiba. Ama maalesef bunu pek başaramıyorum Yaşantımın illa belirli dönemlerinde eski zamanları hatırlıyorum. "Ah geçen sene bu vakitler şunu yapıyordum, eskiden şöyle olurdu" gibi anılar boğuyor ve içimi hüzün kaplıyor. Belki de o zamanları bir daha yaşayamayacağımı bilmem beni etkileyen şeydir. Biliyorum inşallah daha önümde yeni anılar edineceğim günler olacak ama geçmiş hep bi yerde duruyor ve kurtulamıyorum.

Şimdi bundan bahsedince de aklıma seneye düşeceğim durum geldi. Şuan ki dershanem de kendi dönemimdeki kimseyle anlaşamıyorum yani geçen seneki sınıf arkadaşlarım oluyor onlar da. Dershanede hepimiz alan seçince ayrıldık ama önceden beraberdik ve anlaşamazdık. Seneye de ben tek tm öğrencisi olduğum için ortak derslerimiz olacak... Şimdiden gergin dakikalar geçiyor aramızda seneye :'DDDDDDD Şuan ki tüm tanıdıklarım mezun ve 12. sınıf yani 2 hafta sonra hepsi gidecek... Ona da çok üzülüyorum. Onlara alışmıştım......


Ama yine de mutluyum! Uzun zamandır eskisi kadar üzülmedim veya dertlenmedim. Arada olsa da uzun sürmüyor. Şu okul değiştirdiğim zamanları hatırlıyorum da... 1-2 ay bunalımda kalmıştım galiba. Şuan kötü hissettiğim zamanlar olunca hemen toparlanıyorum ve aklıma hedefim geliyor. Çok çok zor bi hedef ama mücadele vereceğim ve umutsuzluğa yer veremem. Çünkü biliyorum bi kez umutsuzluğun o pençesine düşersem bir daha kurtulamam.  Beni zorlu günler bekliyor. Şu zamana kadar yattım durdum artık çalışma vakti :'D 

YAKINDA GELECEĞİM DİKKAT EDİN KENDİNİZEEEE



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Tasarım: Şevval & Moka