31 Mayıs 2019 Cuma

mayıs güncellemesi

Vallahi o kadar üşeniyorum ki yazmaya artık keşke bi ses kaydı butonu olsa da kayıt yapsam siz de dinleseniz.... Anlatacağım çok şey var ama nereden başlasam bilmiyorum.

Uyuyamıyorum yaklaşık 4 aydır. Onun dışında okulum bitti yaz tatiline girdim eğer calculus dersim olmasaydı her şey AA gelebilirdi..... Özel okulda okumanın sorumluluğu çok fazla omuzlarımda. Elimden gelenin en iyisini yapmaya çalışıyorum ama sürekli iç sesim "aptallll her şey daha farklı olabilirdi" diyor. Bu arada neden böyle kısa kısa cümlelerle yazıyorum onu da bilmiyorum.. Bilmiyorum arkadaşlar bilmiyorum aylardır çok farklı biri gibiyim. Sürekli beni tutan bir şey var ama ne bilmiyorum. Arkadaşlarıma mesaj atmak istiyorum atamıyorum, nasıllar öğrenmek istiyorum ama yapamıyorum. İnsanlarla takılmak istiyorum ama çok bunalıyorum dışarıda. Aşırı ciddi birine dönüştüm, şaka yapsam da çok anlık bi hehehe olup sonra :I haline dönüyorum. Film izlemek istiyorum ama pc'de çok fazla duramıyorum aşırı dikkatim dağılıyor. Kitap okuyamıyorum satırlar kayıyor gözümün önünden. Anlayacağınız bok gibi bi ruh halindeyim D:::

Estonyalı arkadaşımdan yeni haberler vereyim. Kendisi bi 4 gün önce sevgili yaptı ve 4 gündür konuşmuyoruz hgfjdgfj Daha geçen hafta film izleyip saatlerce konuşuyorduk, sevgili yapınca yüzümüze bakmaz oldu tee hee. Her akşam konuştuğum başka bi arkadaşım da sevgili yaptı artık onunla da konuşamıyorum rahatça... Ama kızmıyorum çünkü herkes sevdiği ile vakit geçirmek ister o yüzden yolunuz açık olsun arkadaşlarım ama ayrılınca gelirseniz bu klavyeyi parçalarım kafanızda :'D

Herkes hayatına bi yerden devam ediyormuş da bi ben hep yerimde sayıyormuşum gibi geliyor. Ot gibi yaşıyorum gerçekten bir çimen bile benden daha hareketlidir. pü böyle hayata djfhkd Çok bitmiş ve yorgun hissediyorum gerçekten hiçbir şey için enerjim yok. Ankara üstüme üstüme geliyor ve nefes alamıyorum. Mesaj yazmak bile çok zor geliyor bu satırları bile konuşmaya ihtiyacım olduğu için kendimi zorlayarak yazıyorum.

Yazmak istediğim çok fazla şey var AaAaaaAAa ama şu an değil sanırım... Söz veriyorum bir sonraki yazımda bir plan olacak ve spesifik bir konudan bahsedeceğim. Özür dilerim sizlerden. Kendinize dikkat edin blogger arkadaşlarım.

Bir sonraki yayında görüşmek üzere. 

3 yorum:

  1. Herkes devam ediyor ve ben ot gibi yerimde sayıyorum.. Üniversiteyi bıraktıktan sonra kesinlike içinde olduğum durumun ismi bu:)) Neysee... :’D Bu yaz keşke çok güzel olsa, böyle tiril tiril geçse.. Tek derdimiz yaz düğünlerindeki gelinlerin kötü saçları olsa...

    Estonyalıyı da tebrik ediyorum:DD Vardı zaten onda bi haller. Mutlu olur umarım. Ama sen en mutlu ol:)) Etrafımda büyük bir baskı var bana karşı. Sanki sap dolaşmak olmazmış, sevgilisiz hayat geçmezmiş gibi. Parklar bile sevgililerle dolu:DD

    Yeni yazı yazdığını görüp çok sevindim. Sık sık yaz)) İstediğin konuyla ya da konusuz olsun farketmez. <333

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım yaz güzel geçer, geçmezse yine de yazı bekleriz :'>

      KESİNLİKLE ÖYLE. Benim aile olarak bir baskım yok ama arkadaş çevremin hepsinin sevgilisi var ve bana sürekli birini bul diyorlar sanki koca adayı bakıyorum D:: Yani bulmak zorunda mıyım diye çığlık atacağım bir gün. Estonyalı'ya gelince geçenlerde oyun oynadık internetten ama hala gün içinde eskisi kadar konuşmuyoruz, hayırlısı olsun ya :'>

      AAaaAAaa Çok teşekkür ederim yazmak istediğim çok şey var ama işte... Yorumun için çok çok teşekkür ederiiim <3 <3 <3

      Sil
    2. Yaaaa o sevgili bulunca seni ihmal edenler var ya... Sen şimdi seviyorsun onları ben senin için dijital tekme tokatlar gönderiyorum onlara senin yerine)))

      Benim de bir İspan arkadaş vardı, aylardır cevap yazmıyor:DDD Öyle arkadaş değildik de aslında ama yine de insan bir geridönüş bekliyor hani. Bence "Yabancılarla konuşma" lafı boş. Zaten konuşamıyorum ki ben bu gidişle))

      Estonyalı'nın sevgilisini de merak ettim şimdi..

      Sil

Tasarım: Şevval & Moka