16 Aralık 2014 Salı

Neil Gaiman: Mezarlık Kitabı

 Neil Gaiman320İthaki Yayınları


Arka kapak tanıtımını yukarıdaki resimde ve başka bir yayınımda var diye eklemiyorum. Tanıtıma gitmek için Tık Tık
Eveeeeeeeeeeeeeet! Aslında ardarda aynı yazar okumak istemedim ama birden bire kendimi bunu bitirmişken buldum. Kitap çok tatlış öncelikle :3 

Jack adında katilimiz var. Bu katil kitabın başında bir aileyi katlediyor. Ama tesadüfen bir bebek sağ kurtuluyor. Evin karşısındaki mezarlığa giden bebek orada yeni bir aile ve dostlar buluyor. Hem de onun gibi olmayan dostlar. Ölüler.. Mezarlıktakiler çocuğa "kimseye ait olmayan" manasına gelen Nobody Owens ismini veriyorlar. Ve Bod'un büyümesiyle çeşitli maceralar yaşanıyor.
Çok güzel bir kitaptı. Okuyunca bi an mezarlıkta yaşamak istedim :D. Hayaletler, cadı kız, okuldakiler falan o kadar eğlenceli anlatılmış ki masal tadında ilerleyen bir roman olmuş. Yalnız sonu çok dramatik bitti.  Ama bir o kadar da etkileyiciydi. Sonu konusunda hala kararsızım. Şimdi düşününce güzeldi hatta süprizliydi diye düşünüyorum.

Okumanız dileğiyle... 

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Tasarım: Şevval & Moka