24 Nisan 2015 Cuma

Kargo geldi *.* İdefix ve HepsiBurada.com'dan aldıklarım






Selamlaaar! Burada bahsetmemiştim ama Instagram'a yazmıştım. Pazartesi gecesi HepsiBurada.com dan ve İdefix'ten bahar indirimlerini fırsat bilerek kitap alışverişi yaptım. HepsiBurada.com'dan aldıklarım dün geldi ancak İdefix'in bugün geleceğini bildiğim için hepsini toplu olarak paylaşmak istedim. Bugün okuldan gelince de diğer kitapların geldiğini gördüm :3 En büyük mutluluk bu sanırım :D 

Hadi bakalım neler almışım!!










Yukarda görmüş olduğunuz kitapları HepsiBurada.com dan aldım. Bahar indirimi olduğu için hepsi bana uygun fiyata geldi.

1) Cinder- Marrissa Meyer:
Bu kitabı o kadar çok almak istiyordum ki! Her yerde övgülerini duymuştum. O yüzden büyük umutlarla başlayacağım. Okumak için sabırsızlanıyorum!

2) Eksik Parça- Michelle Hodkin
Ay bunu da çok almak istiyordum! Gerçi almak istemesem almazdım o.O Neyse sdgfjhg Bunu da okumak için sabırsızlanıyorum :3

3) Ölüm Oyunu- Koushun Takami
İşte bu! Bu kitabı gördüğüm andan beri istiyordum!! Ama 30 lira olunca hevesim kırılmadı değil. Yine indirimde görünce hemen ışık hızında ekledim sepete. itiraf etmeliyim ki tüm alışverişi sırf bu kitap için bile yaptım diyebilirim *.*

4) Tek İsim Tek Kader- John Green/David Levithan
VE İŞTE İKİNCİ AŞKIM OLAN KİTAP! İlk kez bir kitabı çıktığı hafta aldım. Normalde fiyatının düşmesini bekler öyle alırdım. Ama bahar indirimleri sağ olsun 30 liralık kitabı 15 liraya aldım :3 Tek sorun neden bilmiyorum kitapta hiç büyük harf yok. Yani başlıklar bile küçük harflerle yazılmış. Yani hani cümle büyük harfle başlar sonra küçük harfle devam eder ya. Bunda o yok işte. Bunun kitabın bi espirisi olduğunu düşünüyorum. Okuyup göreceğiz bakalım.



Bu da İdefix'ten aldıklarım. Bu idefix'ten ikinci alışverişim. Ama ne bileyim. O siteyi sevmiyorum ne bi ayraç veriyorlar ne broşür. Hoş değil İdefix...

1) Kız Kardeşim İçin- Jodi Picoult
Bu kitap hakkında çok olumlu yorum duymuştum. Sonunda herkes ağlamış. Kitabı ağlamak için aldım çünkü ağlamak benim için çok ekşınlı bişi :D Filmini biliyordum ama bugüne kadar izlemeyi hep ertelemiştim. İyi ki de ertelemişim. Önce kitabı okuyup sonra filmini izleyeceğim.

2) 11 Doktor 11 Öykü- Yazarları çok fazla .s
İşte çıktığı hafta aldığım ikinci kitap! Ama bunu bekletemezdim. Koyu bi whoian ben bu kitabı bekleteceğim ha? Hahahah NO. Hemen çıkar çıkmaz aldım! Hem de ciltlisini :3 O kadar güzel kiii. Ama içinde ayraç yok :'( O kadar çok istiyordum ki o sonik tornovidalı ayracı... D&R gidip çökmek istiyorum bi tanesine...

3) Trende Bir Keman- Mustafa Kutlu
Mustafa Kutlu'nun Vatan Yahut İnternet adlı deneme kitabını okumuştum. Çok hoş, nükteli bir dili var. Bu sefer aldığım ama öykü kitabı. Bakalım bunda neler olacak (:

4)Locle Lamora'nın Yalanları- Scoot Lynch
İşte bi diğer okumak isteyip de fiyata kurban giden bir kitap. Fiyatı sebebiyle bunu da alamıştım. Ama yine bahar indirimleri imdadıma koştu ^^

5) Elif- Paulo Choelho
Paulu Choelho'ya bayılıyorum. Ciddi manada Simyacı ve Veronika Ölmek İstiyor kitaplarından sonra yazara bağlandım diyebilirim. Elif'i uzun süredir almak istiyordum. Hem adımın Elif olmasından dolayı hem de Türk bi karaktere ev sahipliği yaptığı için. Bu kitap için de sabırsızım anlayacağınız ^^


KİTAPLI GÜNLER!






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Tasarım: Şevval & Moka