4 Haziran 2015 Perşembe

Ne İzledim? "Best Of Me"

Selamlaaar! Dün hiç tarzım olmamasına rağmen uzun süredir merak ettiğim romantik bi film olan "Best Of Me" izledim. Türkçesi "Unutulmaz Aşk" ne alakaysa artık .s

Filmimiz Nicholas Sparks'ın romanından uyarlama. Ben zaten kitabını tablete indirmiştim. Onu okuyacaktım. Ama nedense önce filmini izledim. Halbuki bunu da hiç yapmam Allah Allah noluyor bana ya...
Filmin IMDB puanı ise: 6,6
"Dawson ve Amanda lisede birbirlerine aşık olan ancak yolları ayrıldıktan sonra bir daha görüşmeyen iki eski aşıktır. Lise bitmiş ve aradan 20 yıl geçmiştir. Şimdi en sevdikleri arkadaşlarından birini kaybetmişler, cenaze töreni için birlikte büyüdükleri kasabaya geri dönmüşlerdir. Yıllar sonra yaşanan bu büyük buluşma, bu süreçte akıllarından çıkaramadıkları büyük aşklarını yeniden alevlendirmeye yeter. Ne var ki 20 yıl önce yakalarını bırakmayan, ayrılmalarına neden olan güçlerin bugün çok daha büyük tehlikeler yarattığı gerçeğiyle karşılaşırlar. "
Filmin konusunu okudunuz. Ben izlemeden önce konuyu da bilmiyordum :D Direk başladım. Peki çok beğendim miiiii? Hayır yani bundan kat be kat daha iyi filmler izledim. Ancak şu berbat geçen iki günde kafamı dağıtmama yardımcı oldu. Yani ortalama bir filmdi benim açımdan. IMDb'de tam hakettiği puanı vermiş. Şaşırdım vallahi :D

Filmde en çok hoşuma giden taraf aşklarının saflığıydı sanırım. Tamam kız birazcık yollu olabilir ama çok temiz kalpli ve iyi  niyetli birisiydi. Oğlan deseniz zaten aklı başında saf biriydi. Yani karakterleri açıkcası çok samimi buldum :3 Başrolde zaten tanıdık yüzler var.

Bir dee filmden çok tatlış 3 şarkı keşfettim. İzleyenler bilir.
-What'll I do?
-Rain From Heaven
-Sweet Jane

Lütfen ama lütfen rica ediyorum. Rain From Heaven'ı dinleyin bayılacağınıza eminim. Hatta birazdan müzik önerisi olarak onu yazacağım. Ama çok muhteşem. 


Sonu hakkında bir iki kelime yazmak istiyorum ancak spoiler olur diye korkuyrum. Sadece şunu diyeyim sonu beni denildiği kadar çok etkilemedi. Ben ağlamak istiyordum ama nasip değilmiş :D

Yani boş vaktiniz varsa izleyebilirsiniz sıkılmadan izlenebilecek bir film. Sonra görüşürüüüz!! ^-^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Tasarım: Şevval & Moka