11 Eylül 2015 Cuma

GÜNAYSIN MI?

Selamlaar! Nasılsınız? Ben iki haftadır dershanede sürünüyorum :C I cri evrtm.. Hayır dershanenin saatleri de belli değil. Bi 14.30'da bi 10.30 da. Zaten olmayan uyku düzenimle bünyem alt üst oldu. İki gündür bu "sabahları uyanma mevzusu" ve "Günü boş boş geçirme" sorunsalı ile yakın arkadaşım Yaren'in de başı dertte. Ben de bi şeyler düşünüp bunu sizinle de paylaşmaya karar verdim. Okullar zaten yaklaşık 20 gün sonra açılacak. O yüzden uyku düzenini yavaştan oturtmaya siz de bakın.

1) Hocam erken kalkamıyorum?
Şimdi ne kadar önemsiz gibi görünse de bence sabah kalktığınız alarm sesi çok önemli. En sevdiğiniz şarkıyı alarm yapıp böyle de uyanabilirsiniz. 

Aşırı saçma bi şarkıyı da alarm yapıp böyle uyanabilirsiniz;

İster inanın ister inanmayın ama ben ikiyi tercih ediyorum djgjfhhgdg. Tabi ki bu kadar sinirleneceğim ya da günümün berbat başlamasını sağlayacak şarkılar seçmiyorum .s.s.s (kısmen). Şimdi akıl var mantık var ben mutluysam yataktan kalkmam abi koyar kafayı daha çok uyurum jfgjdg. Ben alarm kurduğum da genelde öyle oluyor;

*Canısııı canısııııı*
Noluyo ya
*CANISIIIIIĞ CANISIIIIĞ*
Bu ne lan
*ÖMRÜMÜÜÜÜÜĞN YARISII*
Olm fbhjghf
*BEN SENDEN AYRILAAAĞMAM*
Ayrılmaaaağ
*ALNIMIIĞIN YARISIIĞ*
ağağağğaa
(Uyandı, kalktı, boş boş halıya bakarak az önce ne yaşadım lan ben diye düşünüyor)


Gülemeyin ama bi ara ben bunla uyanıyordum dfjhgjdhgkfdh Cidden ya gülmekten uyanırsınız ya da çok çilekeş gelir dayanamaz kalkar kapatırsınız. YANİ UYANMA GARANTİSİ VERİYORUM DGFJHDFGJHFGHJN
Canısı kısmı için direk 1.08 kısmına gelin ben alarmı da orası yaptım zaten hjdgjhdfjghgh

Şimi Kinu diyecek senin ben dinlediğin şarkılara... ghjhfdgj Y a Kinu yemin ederim bunları dinlemiyorum fhgjg Ama bu tür şarkı belleğim baya vardır yani arada kullanmak gerekiyor :)))

İşte böyle uyanınca ben haliyle uyku muyku kalmıyor bi gülesim geliyor fhghgj. Ancak uyku ile ilgili önemli olan bir diğer şey ise

2) Telefonu odanın köşesine bırakmak:
Bu madde de çok önemli çünkü telefonun alarmını kapatıp yeniden uyuyan bi kitle var aramızda. Telefonu uzağa koyarsanız kapak için yürümek zorunda kalırsınız. e o kadar kalktınız yataktan bi uyanın bi zahmet.. Eğer odanız benim gibi küçükse, halıda rahatlıkla sürünerek yataktan kalkmadan telefona ulaşabiliyorsanız telefonu pencere önüne bırakın. Yere değil hani pencerenin önünde mermer varya hah işte oraya. Alarm için gittiğiniz de veya hiç olmazsa telefona bakmak için perdeyi kaldırmanız, aralamanız gerekecek veeee IŞIK GÖZÜNÜZÜ ALACAK COSSSSS GÖZLERİNİZ FELÇ. Bakın bu taktik de çok önemli

3)Uyandığınızda perdeleri açın hemen! 
Güneş en büyük uyanma sebebidir. Eğer sabahları güneş banyosunda gözleriniz yanarak uyanırsanız bir daha uyuyabileceğinizi sanmıyorum gdfjhdfg. Ben bunu okul döneminde çok yaşıyorum. İlk ders genelde uyuklarım arkadaşlar zorla tenefüse çıkıyorum ve genelde şuna benzer bi manzara oluyor ndfhbgjhfdgg.

Güneş gözümü alıyor ve vampir dürtüleriyle sınıfa geri koşuyorum. Zaten odamda da perdeyi pek açmam dbgfjhdgf. Hatta ben hep karanlıkta otururum fgdhgfj

Bir de şey dicem. en az hepimiz bi kere de olsa hayatımızda youtuberları seyretmişizdir. Hani oradaki havalı video çeken ablalarımız sabah kalkıyor ve şu tür şeyler yiyorlar.


Böyle bir saçmalık olabilir mi bhghdcycdh Olm bu ne dhhfjfjc Sabah kahvaltı niyetine bunları yiyen kişiler salaktır aksini iddia eden bunları yiyordur. Ne bu? Meyve. Meyve nedir ara öğündür ne bileyim akşam çaydan sonra yenir ilerde beyimize bıçağın ucuyla uzatacağımız besindir fdbfvhfbjvbfji Ya ben sabah kalkınca niye bunu yiyim? Akıl var mantık var. Arkadaşlar sakın böyle saçma sapan youtuberlara özenip de sabahın korunde yemeyin bunları karnınız ağrır. Kırın yumurtayı, sucuk, tost, patates takılın ya bu ne böyle sosyetik miyiz biz bfjfjfkfklk Neyse

KAHROLSUN PİLATES
YAŞASIN PİLAV PATATES!!! 

Kendinize iyi bakııınn! :3 

10 yorum:

  1. Alarmın sesi neredeyse bütün evi uyandıracak şekilde yapmıştım. 3 ay kadar sonra sesi her duyduğumda ağlayacak hale geliyordum, direk uyanıyordum. Bu da bir çözüm.

    YanıtlaSil
  2. Benimde alarm sesim tehlike alaram sesiydi acil durumlarda çalan o ses varya(!) her çaldığında yataktan zıplayarak kalkıyorum işkence gibi ama başka türlü işe yaramıyor bende^^ Alarm şarkılarına bayıldım okurken çok güldüm :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O çok korkunç bi ses ya djdjkdkcov Yapma öyle şeyler Canısı yap djdjkfkc Canısı ♥

      Sil
  3. Ben alarm sesimi bir ara Natsu's Theme yapmıştım fghjk Seside çok çıkıyordu telefonun müzikte hareketli zaten noluyor lağğğn diye uyanıyordum ghjkl Ben hep komodinin üstünde bırakırım telefonu çalınca uyanır kapatırım sonra uyumaya devam ederim fghjk Ama kurtuluş yok bu seferde ablamın komodinindeki çalar saat çalıyordu orayla yatağım arasındada baya bir mesafe olduğundan dolayıda kapatamıyorum.Ablamda çok derin uyur malak gibi yatar hiçbirşey duymaz.Mecbur kapatmaya kalkarken uyanıyorsun.Bu arada hay ben senin dinleyeceğin şarkıya fghjkl
    Güneş gerçekten uyutmuyor ya.En büyük uyanma sebebi.
    İlk derslerde bende hep uyurum sdfghj 2.derstede uyurum sonra beni zorla kaldırırlar fghjk
    Meyve bu hayatta en çok sevdiğim şeydir!Her zaman yerim ama her zaman.Meyveye dayanamam.Ama haklısında bir açıdan sabah sabahta yenmezki lan.Akşam "çaydan" sonra yenir dfghjk Bende her öğün ve her akşam çay yapan tek ailenin biz olduğunu sanıyordum ghjk Rizeli olunca anne tarafı dayanamıyorlar fghjkl

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çay bi Türk ailesi klasiğidir dmjsjckkc Alarmi canisi yap bak gör ablan da sen de direk ayaktasiniz sabahları xnjzjakxopv

      Sil
  4. Alarmı kapatıp tekrar yatmak benim hayat felsefem :d Bugün aynısını yaptım zaten gydga tamam, tamam dediklerine uyucam :D

    YanıtlaSil
  5. Bugün ilk kez erken kalktım (o yerine oturamayan düzeni adam etmek için) ama başım öyle bir ağrıyor ki ağlamak istiyorum.

    Okulların açılmasına geri sayım: http://sayiyoruz.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  6. Ben bir keresinde uyanabilmek için alarmı salona götürüp sakladım hani uyku sersemesi bulmaya çalışırken uykum açılır falan bdkjsgbskbg zangır zangır çaldı annemler duymasın diye telaşla hızla kalktım telefonu bulup alarmı kapattım sonra gittim yattım kjdhgjd ben bir de sabahcı olacağım AĞAAĞAĞAĞA

    YanıtlaSil

Tasarım: Şevval & Moka