26 Kasım 2014 Çarşamba

Megan Shepherd: Kaçığın Kızı

Merabaaa! Yepyeni bir kitap yorumuyla karşınızdayım. Kaçığın Kızı ismini çok duyduğum bir kitaptı. İndirimdeydi ben de kitabım olmasına rağmen fırsat bu fırsat deyip aldım. Okudum bitti ve burdayım :3


Aşağılandı,
Babasının günahı yüzünden.
 Aşık oldu,
Eski hayatından çıkıp gelen bir erkeğe.
 Yemin etti,
Ailesinin geçmişi hakkındaki gerçeği bulmaya. 


 Juliet Moreau Londra’da temizlikçi olarak çalışıyor ve hayatını yerle bir eden skandalı düşünmemeye çalışıyordu. Yıllar önce babası, yaptığı korkunç deneyler yüzünden suçlanınca, ortadan kaybolmuştu.

Bir gün babasının ölmediğini, çalışmalarına devam ettiğini öğrendi. Böylece, babasının genç asistanı Montgomery ve gizemli kazazede Edward’la birlikte babasını bulacağı adaya doğru yolculuğa çıktı.

Juliet, adada korkunç gerçeklerle yüz yüze gelecek; kendi kanında da taşıdığı, babasının dehasının ve deliliğinin sınırlarını keşfedecek…

Dr. Moreau’nun Adası’ndan esinlenen Kaçığın Kızı karanlık ve nefes kesen bir gotik korku romanı.

Öncelikle kitabımızın konusu çok ilginç. Juliet 16 yaşında, üniversitede temizlikçi bir -Her ne kadar ısrarla kendisinin hanımefendi olduğunu reddetse de- hanım kızımızdır. Juliet'in annesi veremden vefat etmiş, babası ise yasadışı deneyler yapmaktan suçlanan ünlü bir cerrahtır. Ama babası hakkında suçlamalar çıkınca babası ve uşağı Montogomery ortadan kaybolur. Etrafta öldüklerine dair söylentiler çıkar. Juliet de bu suçlamalarla beraber iyice dışlanır. Yıllar sonra saçma bir şekilde çocukluk aşkı Montogomery ile karşılaşır. Ondan babasının çalışmalarına bir adada devam ettiğini öğrenir. Ve beraber adaya giderleer. Ama adada Juliet'i çok büyük süprizler beklemektedir.

Ya bu nasıl bi sondur!! Böyle bir son kabul etmiyorum! Olmaz ama yaa! Neyse sakinim. Kitabı beğendim. Konusu çok ilginç. Daha önce hiç bilmediğim bir türdendi. Ama yazarı takdir ettim doğrusu olayları öyle bir deneysel anlatmış ki neredeyse inanacaktım. Kitabı okurken sizi rahatsız eden bir şeyler oluyor. Ama ne çözemedim. Okunabilir bir kitaptı. Sanırım bir üçleme olacakmış. Devamı olsa iyi olur yoksa yazara şikayet mailleri atacağım.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Tasarım: Şevval & Moka