25 Nisan 2015 Cumartesi

Bu Ay Sabit Fikir

Normalde düzenli olarak Sabit Fikir dergisini almasam da en azından konu başlıklarına göz atarım ve ilgimi çeken bir başlık varsa okurum. Bu ay İdefix'ten yaptığım alışveriş sayesinde Nisan sayısını okuma fırsatım oldu.




Sabit Fikir'de en çok "Kelebek Etkisi", "Popüler Kültür" ve "Sinema" bölümünü seviyorum. Malesef onlar da her ay olmuyorlar. 













Onun dışında bu derginin kokusunu ve saman kağıdı oluşu çok hoşuma gidiyor *.*

Ek olarak illüstrasyonlarına bayılıyorum! Bana satirik şiileri anımsatıyor bazıları. o kadar tatlı bi dille yanlışları veya eleştireceği şeyi eleştiriyorlar ki. Tabi ki doğru sözcük bunlarsa. Sanırım Sabit Fikir'in en sevdiğim yönlerinden başlıcası bu.










Bu ay "Popüler Kültür" de AVM ler hakkında bi yazı var ki bayıldım bayıldım! Sırf bu yazı için bile alınır bu ay dergi.

"Sen bir AVM'de ne sokaktaki adam olabilirsin, ne mahallenin bir sakini, ne sinemasever... Konsepte oturtulan, insan formunda bir şablon olursun sadece."





Favori repliklerimden birini dergide görmek de ayriyetten mutlu etti beni ^^















Kısacası bu ay Sabit Fikir'i kaçırmayın derim :3








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Tasarım: Şevval & Moka