24 Mayıs 2015 Pazar

Her Gün Bir Müzik: If I Die Young

Selamlar! Uzun süredir müzik önerisi yapamadım. Aslında aklımda çok var. Daha fazla birikmeden bi yerden başlamak gerek! Çoğunuz biliyorsunuzdur belki ama ben 2 ay önce keşfettim bu şarkıyı ve sürekli dinliyip duruyorum. Şarkının adı "If I Die Young".


Şarkıyı aslında 'The Band Perry' söylüyormuş. Ama ben Nightcore sayesinde tanıdım. Araştırınca orjinal sahibin bu tatlı hanım olduğunu öğrendim. 

Şarkının ritmi, melodisi, sözleri o kadar hoş ki.. Kendimi zorda hissettiğimde rahatlamak için dinlediğim şarkılar listesine girdi kendisi.

Hadi sözlerine bakalım!




If I die young bury me in satin
Genç ölürsem beni saten içinde göm
Lay me down on a bed of roses
Sink me in the river at dawn
Beni güllerden bir yatağa yatır
Beni bir nehire göm şafakta Send me away with the words of a love song 
 Beni bir aşk şarkısının sözleriyle uğurla
Lord make me a rainbow, I’ll shine down on my mother
Lord beni bir gökkuşağı yap, aşağıya doğru parlayacağım annemin üzerine
She'll know I’m safe with you when she stands under my colors, oh and
Renklerimin altında durduğunda benim seninle güvende olduğumu bilecek
Life ain't always what you think it ought to be, no
Ve hayat her zaman ne olması gerektiğini düşündüğün gibi değil ain't even grey, but she buries her baby Gri bile değil, ama o bebeğini gömüyor
The sharp knife of a short life, well 
Kısa bir hayatın keskin bıçağı, peki
Sink me in the river at dawn
Beni bir nehire göm şafakta
I’ve had just enough time Sadece yeterli zamanım vardı And I’ll be wearing white when I come into your kingdom Senin krallığına geldiğimde beyaz giyiniyor olacağım I’m as green as the ring on my little cold finger
There’s a boy here in town says he’ll love me forever
I’ve never known the lovin' of a man Ve bir adamın sevgisini hiç tatmadım But it sure felt nice when he was holding my hand Ama elimi tuttuğunda bu kesinlikle harika hissettirirdi
Kısa bir hayatın keskin bıçağı, peki
Burada şehirde beni sonsuza kadar seveceğini söyleyen bir çocuk var Who would have thought forever could be severed by Sonsuza kadar ayrılmış olabileceğini düşünecek olan So put on your best boys and I’ll wear my pearls Bu yüzden en iyi erkeklerini al ve incilerimi takacağım What I never did is done Hiç yapmadığım şey tamamlamak Düşüncelerim için bir penny,
 oh hayır onları bir dolara satacağım
Funny when you're dead how people start listenin’
They're worth so much more after I’m a goner Onlar çok değerli ben yararsız olduktan sonra daha da fazla And maybe then you’ll hear the words I been singin’ Ve belki o zaman kelimeleri duyacaksınız söylüyor olacağım Komik öldüğünde insanlar nasıl da dinlemeye başlar The ballad of a dove Bir güvercinin şarkısı Barış ve aşkla yayılan
So put on your best boys and I’ll wear my pearls
Gather up your tears, keep ‘em in your pocket Gözyaşlarını topla, onları cebine koy Save them for a time when your really gonna need 'em oh Onları gerçekten ihtiyaç duyacağın bir zamana sakla





Aaah ah şarkının sözlerini ben niye bu kadar sevdiim! Bilmiyorum ama özellikle "Komik, öldüğünde insanlar nasıl da dinlemeye başlıyor" ve "Gözyaşlarını topla, onları cebine koy. Gerçekten ihtiyaç duyacağın bir zamana sakla" kısımları o kadar çok hoşuma gidiyor kii!

Dediğim gibi ben Nightcore'dan öğrendim. Ve hala bu versiyonunu daha çok seviyorumOnu da dinlemek isterseniz diye koydum.

Keyifli Dinlemeleeer!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Tasarım: Şevval & Moka