24 Mayıs 2015 Pazar

Yağmurlu Bi Yazı ve Cumartesi

Selamlar! Bu cumartesi ağır sınavlarımın bitmesi şerefine dershaneye gitmedim. Sadece iki sınavım kaldı Tarih ve İngilizce. pazartesi kurtulcam inş. Sonra ooh sabahlar olmasın dfgdj Geceleri korku filmleri, korku animeleri; gündüzleri yemek denemeleri, komedi filmleri, bisiklet sürmeler.... Hoş oruçlar başlayacak sabahları pek bir şey yapamayacağım ama oruçlarla okulların kapandığı o iki hafta bana yeter :D Neyse ben bunları demeyecektim ya.. Asıl konu gelelim.

İşte ben cumartesi günü evdeydim ya, benim dışımda da herkes dışardaydı. Abim dershaneye gitti, annemle babam sınav gözetmeni. Allah Allah tüm ev bana kaldı gfshjd Sabah kalktım kimsecikler yok. İlk bi sevindim falan sonra kahvaltı yaparken kimse niye yok triplerine girdim. Ama çabucak atlattım onu da. Sonra uzun süredir çizim yapmadığımı fark ettim-1 HAFTA OLMUŞ-. Oturdum şunu çizdim.

Anime karakterleri çizmeye bayılıyoruum bayılıyorum! Daha var böyle çizdiğim belki arada onları da paylaşırım. Çizim yapmayı çok seviyorum. Arkadaşlarım oha hiç mi üşenmiyorsun diyorlar ben de onlara diyorum ki "NeFeS aLmAkTaN ÜşEnİoR MuSuNuZ?" Şaka maka benim için gerçekten rahatlatıcı bi aktivite.

Ama çizim kısmı iyi hoş da boyama faslı beni yıpratıyor. Çünkü bazen gölgelendirmeyi yapamıyorum veya o sırada elimden o renk çıkmıyor. Halbuki iki farklı markanın 24'lü boya setini kullanıyorum. Yine o renk olmuyor :( Allah affetsin :D

Aslında resimde kızın tişörtü ve pantolonunun aynı renk olması gerekti ama ben tişörtü çizerken 4 farklı renk kullanınca pantolonda aynı tonu yakalayamadım :D



İşte ben bununla uğraşırken Dilara aradı paten sürelim falan dedi. Ben de olur dedim. Ama 8 yıldır sürmeyince patenler ayağıma küçük geldi haliyle. Ben de bisikletimi götürdüm. Okul bahçesinde buluştuk Dilarayla. Sonra baktık ki okul kilitli! Okulun demirleri omuz hizamızda içeri giricez ama benim bisikletim mani oluyor. Ben bunu diyince Dilara bisikletimi kucaklayıp karşı tarafa bırakmasın mı!!!... BİSİKLETİ KUCAKLADI... Ben orda şok. 50 kilo kız koca bisikleti demirlerden geçirdi gdfsjfdg.

İşte biz takılıyorken hava dehşet sıcaktı. Başımıza baya güneş geçince okul çardaklarına oturduk. Karşı marketten çekirdek kola aldık başladık dedikoduya. Aradan 20 dakika geçti geçmedi hava birden kapandı, rüzgar çıkmaya başladı. Neye uğradığımızı şaşırdık. Dilara yağmurdan nefret eder ama ben kapalı havaları gerçekten çok severim. Ama beraber olunca Dilara da keyif aldı bu sefer.

Yağmur başladı. Ben kaptım hemen patenleri yağmurun altında sürmeye başladım. Ama nasıl eğleniyorum. Sonra Dilara da benim bisikletimi aldı. Koskoca kilitli okul bahçesinde iki kız yağmurun altında paten ve bisiklet sürüyor. Görenler güldü geçtiler. Biz ıslana ıslana koşuşturduk etrafta. Bi de camlardan sınıflar görünüyordu çok ürkünçlüydü.

Eveeet asıl yazımız sanırım burada başlıyor. E Atlantisli o kadar saçma şeyi niye yazdın o zaman? Bilmem .s Yazasım geldi.

Sizi bilmem ama ben yağmurlu havaları çok severim ve yağmur yağdığı zaman mutlaka dışarı çıkarım. O ıslak yollar, kaldırımlar, toprak kokusu... Beni mest eder. Belki sonbaharda doğduğum içindir. Bilinmez. Yağmur yağdığında hemen çekerim eşofmanları koştur koştur sokağa çıkarım bi orda bi burda koşarım.

Çok ciddiyim tüm gücümle, tüm kaslarım yanana kadar koşarım. Taa ki sonunda yorulup ıslak yerlere yığılana kadar. Yağmurun tadı böyle çıkar azizim. Evde çayla falan çok sıkıcı benim için. Zaten hiperaktifliğim var Yağmurlu günlerde daha çok coşuyorum.

Yağmur demek özgürlük demektir benim için. Neden bilmiyorum ama yağmurlu havalarda kendimi o kadar özgür hissediyorum ki... Islanırken, o her yağmur damlasının yüzüme düşmesi, hafif serinlik benim için tarifsiz duygular. Hele yağmurda koşmak... Sanki hayallerime doğru koşuyormuşum gibi. Bi yazımda da demiştim sonbahar bana hayallerimi yansıtıyor diye. Hayallerimi sonbahar mevsiminde yağmur altında koşarken gerçekleştireceğim. Buna eminim.


Ya okulda bile yağmur yağınca dersten çıkıp bahçede koşuyorum o kadar eğleniyorum dgfhsd O yüzden yağmur yağınca herkes bana bakar, hocalar bazen "Hadi çık bari Elif" diyorlar hgfdjhd Okulumu seviyorum :')

Sevgilimle yandaki hareketi yapmadan ölmek istemiyorum :D


 Neyse çok konuştum. Sağlıcakla kalııın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Tasarım: Şevval & Moka