9 Şubat 2020 Pazar

Ocak Ayı Raporu

Merhabalar!!! Gecikmiş bir Ocak raporu ile karşınızdayım :') Ocak ayı sanıyorum ki hepimiz için çok uzun geçti... Gerek dünya gündemi olsun gerekse de Türkiye açısından, ocak ayı sancılıydı. Tüm kalbimle umuyorum, inşallah şubat ayı çok çok daha güzel geçer ve yıl biraz olsun iyi devam eder.

Ocak ayında listemdeki kitapların hepsini okuyamadım, çünkü planımda olmayan bir şekilde okçuluk müsabakasına katıldım. Yaklaşık bir yıldır okulumuzun okçuluk takımındayım. Antrenman eksiğim çok fazla olduğu için, yarışmaya kadar her gün okula gidip antrenman yaptık. Güzel sonuçlar elde ettik ama ben kendimden memnun kalmadım. Hala çok fazla eksiğim var ama okul dersleri ve sporu birlikte götürmek çok zor. Bu dönem n'apacağım hiçbir fikrim yok :')

Ocak ayı benim için duygusal olarak ayrı bir dengesiz geçti, birtakım insanlar yüzünden. O yüzden Şubat ayına girmemizle onlardan uzaklaştım ve böylesinin benim için daha iyi olacağını düşünüyorum. Tabi ki çok üzüldüm bir zamanlar çok sevdiğim biri ile bu durumlara gelmemize ama hayat böyle işte. Birini kalbimizde tutabilsek de hayatımız da tutamıyoruz ne yazık ki. Büyümek demek böyle durumları olgunlukla karşılayabilmek demek zannımca. Sağlık olsun.

Ocak ayında toplam 7 film izlemişim. Bunlar;


  • Parasite   5/5 --- Bu filme o kadar çok yorum yazmak istiyorum ki, ama spoiler vermeden yorumlamak neredeyse imkansız. Hiç şüphe duymadan izleyebilirsiniz, gerçekten harika bir filmdi. 
  • Knives Out    3,5/5 --- Bunu arkadaşımla seyrettik, onun izleme listesindeymiş. Filmin kadrosu tam bir yıldızlar geçitiydi. Konusu ise ortada bir cinayet ve aile var. Detektifler katili bulmaya çalışıyor ancak film dedektiflikten ziyade komedi odaklıydı. Katilin kim olduğunu filmin ilk yarım saatinde öğreniyoruz ve film komedi üzerine ilerliyor. Keyifliydi, izlenebilir
  • Neredesin Firuze   5/5 --- Bu filmi bu kadar geç izlediğim için kendimden utanıyorum aaaa Çok çok güzel bir filmdi. Dürüst olayım senaryoyu Özcan Deniz'in yazdığını duyunca çok şaşırdım. Gerek hüzün gerekse komedi hepsi vardı filmin içinde. Müzikleri zaten ayrı güzel. Oyuncu kadrosundan bahsetmiyorum bile; Haluk Bilginer, Demet Akbağ, Ata Demirer daha liste uzuyor. Lütfen vaktiniz varsa izleyin, pişman olmayacaksınız :')
  • Ocean's Twelve   3.5/5 --- Ocean serisinin ikinci filmi. İlkinin yanında biraz sönük kalmıştı. Seri 11 kişinin hırsızlık macerasını anlatıyor. İlk filmde bir banka soyan çete ikinci filmde bir müzeden altın yumurta araklamak peşindeler. Suç sahnelerinin daha az detaysız daha çok komediye odaklanılmıştı bu film. Fena değildi, izlenebilir. 
  • Ocean's Thirteen   2/5 --- Serinin üçüncü ve son filmi. Son film diye mi bilmiyorum, fazlasıyla üstün körüydü her şey. Suç sahneleri oldu bittiye getirildi ama yine komedi olarak dozundaydı. İzlenmese de olur diye düşünüyorum. 
  • Ocean's Eight    1/5 --- Serinin bir de kadınlar suçlu olsaydı nasıl olurdu diye 14 sene sonra çekilen remake filmi. Oyuncu kadrosu harika Rihanna, Anna Hathaway, Helena Bonham Carter gibi isimler var ancak senaryo çok çok vasattı. Vakit kaybıydı ne yazık ki. Bu kadro ile çok daha bir iş çıkarılabilirdi. 

Okuduğum da sadece bir kitap var hala yorumunu giremedim ;-; Yakında Sabahattin Ali İçimizdeki Şeytan ile o kitabın da yorumunu yazacağım. Umarım Şubat ayı kitap okuma olarak daha verimli geçer. Bu hafta okulum açılıyor. Umarım güzel bir dönem olur herkes için :'))

Bir sonraki yazıda görüşmek üzere!!

1 yorum:

  1. Spor hayatı emek istiyor, umarım mutlu olcağın sonuçlara da ulaşırsın. Spordan vazgeçmemelisin. Liste güzel, izlemediklerimi not aldım.

    YanıtlaSil

Tasarım: Şevval & Moka