5 Kasım 2014 Çarşamba

Her Gün 1 Müzik!

Heeeeeeeeeeeeey!! 
Size bomba gibi bi şarkıyla geldim bugün!
Karşınızdaaaa! *Trompet sesleri*

Oasis- Wonderwall




Today is gonna be the day that they're gonna throw it back to you 
Bugün sana geri fırlatacakları gün olacak 

By now you should've somehow realized what you gotta do 

Şu an itibariyle ne yapman gerektiğini bir şekilde farketmiş olmalıydın 

I don't believe that anybody feels the way I do about you now 
Şu anda kimsenin senin hakkında benim gibi düşündüğüne inanmıyorum 
Back-beat the word was on the street 
Arka-vurgu, sözler sokaktaydı 

That the fire in your heart is out 
Kalbindeki ateşin dışarı çıktığına dair 

I'm sure you've heard it all before 
Eminim hepsini daha önce duydun 
But you never really had a doubt 
Ama hiç şüphe etmemiştin 
I don't believe that anybody feels the way I do about you now 
Şu anda kimsenin senin hakkında benim gibi düşündüğüne inanmıyorum 
And all the roads we have to walk along are winding 

Ve yürümek zorunda olduğumuz tüm yollar dolanbaçlı 

And all the lights that lead us there are blinding 
Ve bizi oraya götüren tüm ışıklar kör edici 

There are many things that I would like to say to you 
Sana söylemek istediğim birçok şey var 
But I don't know how 
Ama nasıl söylesem bilemiyorum 
Nakarat : 


[ Because maybe 

Çünkü belki 

You're gonna be the one that saves me 
Beni kurtacak kişi sen olacaksın 

And after all 

Ve sonuçta 
You're my wonderwall 

Sen benim tek varlığımsın(dayanağımsın) ] 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Tasarım: Şevval & Moka