14 Kasım 2014 Cuma

Stephen King: Göz

Yine ben dhgfjhsdg 
Az önce filmini paylaştığım Carrie'nin şimdi kitabı hakkında bilgi vereceğim. 2 hafta önce bitirmiştim aslında. Neyse. Stephen King den okuduğum ilk kitap oldu. Kesinlikle devamı gelecektir bence!



Sayfa Sayısı: 223
Baskı Yılı: 2003
Dili: Türkçe
Yayınevi: Altın Kitaplar

Öncelikle kitabın ismi neden göz ve kapak tasarısı neden bu kadar berbat?! Ciddiyim başka bir şey koyamamışlar mı? Ülkemizde yayımlanan diğer kapakları inceledim onlar da berbattı.
Yandaki de diğer basım. Hay yarabbim...

Kitabın konusu alttaki film konusuyla aynı olduğu için tekrar yazma gereği duymuyorum.









Öncelikle kitap akıcıydı yani fazla akıcıydı :D Bir günde bitirdim. Zaten incecik bir kitap. Stephen King'in diğer kitaplarına oranla baya ince kalıyor. İnce olması içeriğini değiştirmiş mi pekiiğ? Ahahah. No. Kesinlikle güzel bir kitaptı gönül rahatlığıyla okunabilir.

Açıkcası kitabı korku katagorisine uygun diye almıştım. Ama pek öyle olmadı. Ben daha ürkütücü geren bir kitap olarak hayal etmiştim. Beni hayal kırklığına uğratan tek yanı o oldu sanırım. Onun dışında gerçekten güzel bir kitaptı. Okumanız dileğiyle..

Hoşçakalıın! 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Tasarım: Şevval & Moka