29 Mayıs 2015 Cuma

Anime ve Manga Tavsiyesi: Ao Haru Ride

Selaaam! Dün okuldan gelince çerez niyetine yeni animeye başlayayım dedim vee bugün bitirmiş olarak karşınızdayım! Zaten 12 bölümdü. Ama çok yarım bi yerde bitince mangasını okuyayım dedim. Mangası da 49 bölüm zaten. Onu da 2 gece de bitirdim. Ama nasıl bitirdim ne siz sorun ne ben söyleyeyim....


Önce konusu ile başlayalım.

Yoshika Futabanın yeni bir lise öğrencisi olarak görünüşünü ve hayatını sıfırlamak istemesinin bazı sebepleri vardır. Güzel olmasından dolayı orta okuldayken kız arkadaşları tarafından hep dışlanmıştır ve bir yanlış anlaşılmadan dolayı hoşlandığı çocuk Tanaka-ku'na, hislerini açıklayamamıştır. Artık lisededir ve elinden geldiğince erkek gibi davranmaya çalışacaktır. Böylece arkadaşları artık onu kıskanmayacaktır. Hayatından gayet memnunken Tanaka-kun ile tekrar karşılaşır ama bu sefer onun adı Mabuchi Koudur. Tanaka, bir zamanlar Futuba ile aynı hislere sahip olduğunu açıklamıştır ama artık hiçbir şey eskisi gibi değildir. Futuba, üç yıl önce başlayan aşkına devam edebilecek midir?

Öncelikle ben bu yorumumu mangaya göre yapacağım. Çünkü animesi çok çok az bi kısmı ele almış. Sanırım animenin ikinci sezonu gelecek. Ama yorumu mangaya göre yaptığımda birşey fark edeceğini sanmıyorum. Nasılsa aynı :D

Ya bu nasıl bi anime/manga!! Sayın mangakalar hiç mi utanmadınız bunu çizerken :'( Hiç demediniz biz bunu yazıyoruz ama okuyucuların kalp sağlığı ne olacak!! Dayamışlar yakışıklı karakterleri, güzel kızları. Biz de okuyoruz :'( I CRİ EVRTM!!

Yandaki güzel tabloya bakar mısnız? :'( Şuan bu görüntü size birşey ifade etmeyebilir ama benim için 49 bölüm manga + 14 bölüm anime demek! Bunun için kaç şey bekledim, kalp krizi tehdidi oluştu, strese girdim, saçlarım döküldü!!

Sizde de oluyor mu ben böyle manga ve roman okurken kendimi kaybediyorum. Yatakta tepiniyorum, hatta sevinç dansları yapıyorum. Ama bu manga da ağırlı olarak yatakta tepindim. Hatta gece abim odama gelip "Gerizekalı gerizekalı hareketler yapma, yat zıbar! Kendi odamdan duyuyorum tepinmeni!" diyerek beni linç etti.....

E ama abi sen biliyor musun benim ne çektiğimi :'(

Öncelikle neden bu kadar çıldırdım?

1- Kız bazen çok uyuz oldu, beni deli etti ama okuduğum en aklı başında manga karakterlerindendi.

2-Çünkü manga da Kou var! Kou dediğim yandaki kişilik :))).
Çok tatlı değil mi :3

3- Kou tam bir züppe!! Çok ciddiyim. O kadar burnu havada davrandı ki bi 5-6 bölüm nefret kustum.

4- Sonralardan Touma karakteri devreye girdi ki ondan bahsetmeye kalbim dayanmayacak...

5- Başrol kız karakterimiz olan Futaba, zoraki olarak bazı kararlar verdi ki ben çıldırdım..


Şimdi ben okurken Kou'ya o kadar sövdüm saydım ama onun yaşadığı şeyleri ben de yaşasam herhalde daha farklı olamazdım. Kou'nun fazlaca hatta bayaa bayaa fazla ailevi meseleleri var. Buna kendi sorunları da eklenince haliyle baya soğuk bi' insan oluyor. Futuba ise orta okuldan beli Kou'ya aşık bi hanım kızımız. Aklı başında birisi. Gibi. Yani liseye geçince dışlanmayayım diye erkek gibi davranıyor. WTF?! Bu ne saçma bişi ya dhfgnk. Sonra bi de Yuuri var ki ismini görünce gülesim geliyor :D Bu da Kou'yu seviyor ama Futuba ve Yuuri arasından su sızmıyor! Çok tatlış değil mi :3 Sonra Shooku var. Kız tam bir Tsundere. Dıştan duygusuz, vicdansız görünse de içten pamuk gibi bi kalbi vaar! Sonra Touma var ki o da benim aşkım! Futuba'yı seviyor. Giratcı bi beyimiz ve çok tatlı bi gülümsemesi var ^-^



Manga'yı okurken sık sık snap attım ve nasıl çıldırdığımı arkadaşlarım da gördü :D Hatta ertesi gün okulda "Atlantisli dün napıyodun sen yaa" gibi tepkilerle karşılaştım :D Snapchat ismim darkella06 bu arada. Neyse devam ediyorum.







Aslında manga da tüm klişeler toplanmıştı ama o kadar eğlenceliydi ki. Yer yer güldüğüm, kahkaha attığım, hatta ağlamaklı olduğum bölümlşer oldu. Çizimler falan o kadar güzel ki!! Mimikleri muhteşem yapmışlar. hele Kou!!!

Utanmış, kızarmış karakterleri niye bu kadar tatlı çiziyorlar :(((












Bu ne ya dhgdfhh.  Sır bu mimikler için bile okunur bu manga :D Mangakaya gerçekten bayıldım :D








Utanmaz arlanmaz mangaka burada kalp çarpıntısından ölelim diye bi sahne çizmiş. Kötü mangaka!!! Nefret ediyorum senden .<.<












İşte böyle bi mangaydı. Bana kalırsa mangasını okuyun hem daha eğlenceli ve güzel oluyor hem de Shouju manga izlemek bana saçma mı desem biraz işsizlik gibime geliyor. Shounen animeler *-*!!

Tabi ki görüş farklılığı. Başka bi yayında görüşmek üzereee!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Tasarım: Şevval & Moka