8 Mayıs 2015 Cuma

Manga Tavsiyesi: "Hirunaka no Ryuusei"

Selmalaaar! Nasılsınız? Valla ben çok kötüyüm. Kitap okuyamama ayındayım. Hiç kitap okuyasım yok nedense. Nefret ediyorum bu durumdan. Ben böyle böyle isyan ederken twitter aracılığı ile tanıştığım çok tatlı bi insan sayesinde bu mangayı keşfettim. Kendisi tam bir Shoujo türünün hastası. Yani romantik mangalar. Ben de ona güvenerek bu tatlış mangaya başladım ve 78 bölümü tam 2 günde bitirdim!

 Ya bitireli bir hafta oldu neredeyse ama hala hatırladıkça kafayı yerim gdfhf. Yok böyle çizimler, diyaloglar, karakterler. Abi bi manga da herşey nasıl bu kadar mükemmel olabilir?!

Suzume, Sensei, Mamura.... MAMURA... Ah be Mamuraa! Ciğerimi söktün aldın!!! :'(((

.Kırsal kesimde yaşayan, 15 yaşındaki Suzume Yosano, babasının işteki transferi nedeniyle Tokyo'daki amcasının yanında yaşamak zorunda kalır. Tokyo'ya gelir gelmez kendisine yardım etmek isteyen tuhaf görünümlü gizemli biriyle karşılaşınca ürkerek hızla oradan uzaklaşır. Ancak bir süre sonra kaybolduğunu fark eder. Daha sonra bir çocuk parkında yorgunluktan uykuya kalan Suzume uyandığında kendisini amcasının evinde bulur. Amcasının yanında ise o "tuhaf görünümlü gizemli" adam vardır. Daha bu şoku atlatamadan yeni nakil olduğu okula geldiğinde bir şokla daha karşılaşır, o da; İstasyonda karşılaştığı o "tuhaf görünümlü gizemli adam" tamamen farklı bir kılıktadır ve kendisinin sınıf öğretmenidir! Okula alışma ve arkadaş edinmede sıkıntı yaşarken, kızlara dokunamayan ve kızlarla hiç konuşmayan "Daiki Mamura" ve Mamura'ya aşık olan "Yuyuka Nekota" ile arkadaş olmasıyla bir de üstüne hiç olmaması gereken birine aşık olmasıyla, yaşadığı olaylar giderek içinden çıkılmaz bir hal alır.

İlk kez birşey okurken kendimi bu kadar kaybettiğimi hatırlıyorum. Mamura'nın utangaç tavırları ve Suzume'nin bazı salak hareketleri beni çılgına çevirdi. Hele 61. bölüm.....! Yatakta zıplayıp sevinç dansı yaptım hgdffg

İlk sayıdan beni esir aldı kendine bu manga. Normalde romantik kitaplar sevmem ama mangalar nasıl hoşuma gitti! Ama şunu da demeliyim ilk başta Suzume ve Sensei'nin ilişkisini çok saçma buldum. Hatta arkadaşlarıma anlatırken 'Gençler dünyanın en kezban mangasını okuyorum ahehehehe' diye dalga geçtim. Ama sonra Allah belamı verdi dvghfjgnmj

<----- Ya şu yandaki asalete bakar mısınız? YA SEN ÇİZİMSİN NEDEN BU KADAR YAKIŞIKLI COOL GÖRÜNÜYORSUN! Şaka bi yana ben gönlümü bi manga karakterine kaptırdım arkdşlr. Bizim sınıfta Mamura gibiler vardı da ben mi okulu sevmedim :( Bunu okuduktan sonra bi kaç gün sınıfa adapte olamadım. Etrafta gözlerim kendi Mamura'mı aradı afdhfg. Ama tabi ki bulamadım. Hoş bulsam da o bana bakmaz orası ayrı .s 


İşte ben böyle kendi kendime kafayı yerken bir de işin içine Sensei girdi ki o apayrı bi mevzu.



SEN DE ÖĞRETMENSİN NE BU DAĞINIK SAÇLI TUMBLR BOY HAVALARI? :'( Ama ya haksızlık yaa. Bu nasıl öğretmen olabilir! Neyse sakinim. İtiraf etmeliyim Sensei mutlu olmayı sonuna kadar hakeden biri. Ama Suzume ile değil.. Suzume Mamura'nın Ba ka! 

<----- İlk başta benden sübyancı damgası yedi. Sorarım szilere kim öğretmeni ile ilişki yaşamak ister. Sonra aklıma bizim okuldaki kızların bilgisayar hocasına yavşadıkları geldi..... Hocam eğer tesadüf eseri bunu bulup okuyorsanız vallahi sizi sadece öğretmen olarak görüyorum :) 


Ama bu da çok tatlı şimdi Allah var zsgsfdf








Ve bu sahneeee! ------------->
Allahım kalp krizi geçireceğiim! eğer ölümüm bi mangadan olursa utancımdan ölütrüm vallahi :') Şu öküzlüğe, odunluğa, hayvanlığa, kabalığa bakar mısınız?! Bi insana hayvan olmak onu bu kadar mı romantik yapar ya *.* Mamuraaaaa!











Okurkenki heyecanım hala bu yayını yazarken duruyor. Görsel araştırması için internete bakıyorum bazen mangadan karelere, FanArt'lara rastlıyorum daha çok heyecanlanıyorum. Heyecanlanacağım ne varsa shjgfjsdh Ama çok tatlı değiller mi :( Sevgili mangaka'lar siz böyle çiziyorsunuz iyi hoş daa...  Benim gibi saf kızlar bunlara aşık oluyor sonra :'(

<------- EsR@rlI GöZlEr M@mUrA'yI ÖzleR











Ayrıca bu kadar güldüğüm başka bi manga hatırlamıyorum. Bazı yerlerde ciddi derecede gülmekten karnıma ağrılar girdi.

Sonsuza dek bu yayını yazabilirim ancak benim kalp sağlığım için bu kadar yazı ve görsel yeter! Ayrıca spoiler olmasından korkuyorum.

OKUYUN!









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Tasarım: Şevval & Moka