19 Mayıs 2015 Salı

Üzgünüm Hocam Ama Törene Gelmeyeceğim


Tüm millet olarak 19 Mayıs Gençlik ve Spor Bayramı'mız kutlu olsuuun! Ulu önderimiz bugün tüm zorluklara rağmen Samsun'a giderek Kurtuluş Savaşı'nı başlatmıştı. 
Yaşım çok büyük değil kabul ediyorum ancak benim dönemimde yani ben ilkokuldayken yaklaşık 6-7 yıl önce biz bugünleri o kadar coşkuyla kutlardık ki. Okulda törenler olurdu, uçaklar geçerdi onları izlerdik, evimiz yakınsa stadyuma giderdik o olmazsa TRT 1'den takip ederdik. Yani tam bir bayram havasında geçerdi. Ancak şimdi görüyorum ki sıkıcı,iç bayan konuşmalar, zorla okunan şiirler ve yoklama alınacak zoruyla bizi törene götürmeleri..... Üzgünüm ama 19 Mayıs demek bu değildir. Ve ben bunlara katılmayınca vatan haini falan da olmuyorum. Şimdi ki öğrenciler benim az önceki dediklerimi yaşıyorlar mı veya yaşayacaklar mı merak ediyorum ama ben bayramı tam bayram olarak kutlamak istiyorum. Kermesler, şarkılar eşliğinde kurtuluşumuzu kutlamak istiyorum. Konferans salonlarında okunan tarihçelerle değil. 

Üzgünüm hocam ama törene gelmeyeceğim...

4 yorum:

  1. Sana katılıyorum. Tören demek sadece bir kaç şiir okuyup, güzel sözler söyleyip, insanları bir yere katılmaya zorlamak olmamalı.

    YanıtlaSil
  2. Kesinlikle! Zaten zorla yapılan bir şey kutlama olamaz.

    YanıtlaSil
  3. Aynen! Kutlamak için güzel etkinlikler yapsalar, herkes katılır... Bizim müdür zaten İstiklal Marşı'nda bile 2 saat konuşuyor. Düşün, törende ne yapar?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Müdürler zaten konuşmuş olmak için konuşuyorlar. Kimsenin dinlediğini de düşünmüyorum sbdjlvb

      Sil

Tasarım: Şevval & Moka