3 Ağustos 2015 Pazartesi

Tatil Bitmior

Selamlaaaaaar! Nasılsınız? Ne var ne yok? Uzun süredir bloga yazamadım ve sizlerin yani sevdiyim bloglarin yazılarını okuyamadim :'( Söz ama eve döneyim tek tek okuyacağım valla. Zaten az kişi takip ediyorum sadece hoşuma gidenleri yani. Neyse ne anlatıyorum ya ben dbcjjckck.

Tatil bitmiyor! Ciddiyim evimi özledim :'( Ankaraaağağağa! Kaç gündür Fethiyedeydim aşırı sıcak ve bunalticiydi. Deniz falan filan fıstık güzeldi ama geceler tam işkence. Ya her yerimi tahta kurulari yedi arkadaşlar! Bacaklarım kaşımaktan yara oldu kafayı yememe ramak kalmıştı ki yaylaya geldik ehuehueheuhee

Şu 2 haftada o kadar denişik, garip olaylar yaşadım ki eve gidince 3 part lik fotoğraflarla bi tatil yazısı yazmayı düşünüyorum :D Zaten bayram teranesini sizler biliyorsunuz dnfkckkclco Bir de dağ maceram falan var ki ooof of

2-3 gün burada kalıp sonra Ankara'ya döneceğiz (Thnx God) Bi de 38°C de grip olmayı başardım djcjzkxkd. Garip guraba bi tatil geçiriyorum kısacası.

Eve dönünce bloga yazmayı düşündüğüm şeyler şunlar. Önceliği neye vereceğim bilmiyorum. İstediğiniz olursa yoruma yazın onu önce yayınlayayım.
★Fangirl Kitap Yorumu
★We Were Liars Kitap Yorumu
★Tatil Tragedyasi fncnmfksk
★Overrated Animeler, Yazarlar ve Diğer Şeyler
★Müzik Önerisi
★Printable Wall Decors
★Salak Kuzenlerim....

Oof ne kadar yazacağım şey birikmiş *-* Ay yaşasın ndnfkdkkfkd Sizi bilmiyorum ama bloga yazmayı cidden seviyorum. Hani okuyacaginizi bilsem baya yazarim.

Neyse istediğinizi söyleyin öncelik olarak. Sizleri çok özledim blogger arkadaşlarım :cc Tatilden döneyim yayınlarınızı saçma yorumlarımla taciz etmeye devam edeceğim fnfnmxmx. Haydi sağlıcakla kalın ^-^

18 yorum:

  1. Elifff,Fairy Tail'ci yoldaşım geri dönüyor tabiki ilk yorumu ben yapacağım :D Seni çok özledikkk,merak etme gardaş ben senin yerine yorumlara taciz yaptım :D Ne çektiler şu insancıklar benden asdfgtyhjkl Valla sen dönüyorsun ya o bize yeter ama eğlenceli olacağını bildiğim için salak kuzenlerinle yada tatil tragedyasıyla başla diyorum adfghjklş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oooof eşek ya hdjfjjckck Tamamdir! Buralarda beni temsil etmişsin resmen jdjdjkd İşte tam 1 Yoldaş ♥ Ben de sizleri özledim yakinda dönüyoruuuum yeeeey

      Sil
  2. Mimlendin (bunu demeye bayılıyorum ben ya )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ooof mim deme ya yanlışlıkla taslaktaki yazmam gereken mimleri sildim :C Ama çok teşekkür ederim mim yapmayi çok özledim direk yapicam dnckdklalf

      Sil
  3. salak kuzenlere +1
    eğer bayram postundaki şahışlarla aynı kişilerse bilhassa daha da bir merakla bekliyorum :D

    onun dışında, tatil bitince o tahta kurularını çok ararsın söyliyim :( tadını çıkar :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yoo dostum yoo tahta kurulari özlenmez fnncncm Her yerden ısırdılar ve ben böyle bi kaşınma görmedim. Kanata kanata kasiyorum ya ckxksksl

      Sil
    2. muz kabuğu sür kaşınan yerlere belki işe yarar.

      Sil
    3. Aaaa çok teşekkür ederim deneyeceğim *-*

      Sil
  4. Sakal kuzenlerini merak ettim^^

    YanıtlaSil
  5. Yaz yaz yaz ama geçmiş olsun :)))

    YanıtlaSil
  6. Ayrıca seni mimlesem sorun olmaz galiba ? :))) İiy eğlenceler diyeyim bari :)

    http://iremvekitaplar.blogspot.com.tr/2015/08/blogger-life-mimi.html

    YanıtlaSil
  7. Aynen ya Ankarağğğğ diye haykırttı beni de bu sıcaklar. Özledim resmen nasıl iştir anlamadım. Sıcak adama bunu da yaptırıyormuş :)))
    YAşasın, Atlantisli arkideş buldum, bırakmam :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay çok teşekkür ederiiim :3 Ben de Ankara'dan birini buldum ehehehe :D

      Sil
  8. Ben de aynılarını çektim :( gjfkhsk :D

    YanıtlaSil

Tasarım: Şevval & Moka