11 Ağustos 2015 Salı

Temmuz Favorilerim!

Selamlaaar! Yine ben gfhjdgh. Ne çok konuştun sus Elif diyebilirsiniz ama yazacak çok şey birikti napabilirim :c Şimdi Temmuz ayındaki favorilerimden bahsedeceğim. Biliyorum bunu genelde youtuberlar yapıyor ama ben de yapmak istedim çünkü bu ay çok güzel şarkılar, uygulamalar ve tadlar keşfettim!

1- Favori yiyecek, içeceğim: Buzlu soğuk sütlü kahve. Şimdi nasıl diyeceksiniz. Eğer benim gibi fakirseniz ve Starbucks gibi mekanlara para vermek istemiyorsanız evde yapabileceğiniz aşırı serinletici bi içecek kendisi! Önce normal neskafe ya da sütlü kahve yapıyorsunuz. Sonra onu bi kaba döküyorsunuz. İçine isterseniz erimtilmiş çikolata, isterseniz de damla çikolata ekliyorsunuz. Sonra iki üç dört tane buz. Onları mikserden geçiriyorsunuz. Ve BAM! böyle lezzetli bi şeyler oluyor. Anlamadıysanız yakında buna özel bi yazı da yazabilirim djgdfjhgd



2- Favori şarkı(ları)m: Bu ay depresyon modunda olduğum için hep slowlar ön plandaydı.

Allahım bu şarkı ağlatacak beni...


Bunu da dinleye dinleye ezberledim artık... :(

Akatsuki No Yona ending 2 :(

Kalbiğm :(

Bunun da tam nakarata girerken ki kısmı çok hoşuma gidiyor :(

3- Favori telefon uygulamam: 8track! Allahım bu ne güzel bimüzik uygulamasıdır. Spotify'dan nefret etmiştim ama bu harikulade *-*

4-Favori Animem: Aslında Rokka No Yuusha ile Charlotte olabilir ama onlar daha bitmedi. Temmuzda Akatsuki No Yona'yı izledim. Ve çok güzeldiiiğ *-*


5- Favori Kitabım: We Were Liars! Allahım ne muhteşem kitaptı. Yakında bloga gireceğim yorumunu. Sonu tam allak bullak etmişti beni... Ah plot twist aaah..


Bunu her ay yapmayı düşünüyorum. Nolmuş genelde youtuberlar yapıyorsa? Biz de blogger değil miyiz dgfjdhg


13 yorum:

  1. Biz Blogger Girl'üz ulannnnnnn zxscdfvgbhn Youtube'ta neymiş asdfghjk

    YanıtlaSil
  2. Yaşasınn ben de yeni içecek denemek istiyordum bugün bunu deniyim bari :) çok da lezzetli gibi duruyor tarif için teşekkürlerr^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay pek anlatamadim kusura bakma umarım güzel olur afiyet olsuuun :3

      Sil
  3. Starbucks da neymiş :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elifbucks var burda sssshh dnjxjdld

      Sil
    2. Elifbucks ahahha süper :D yaz sıcağında soğuk kahve gibisi var mı yaa...
      ben de eminönünden koca şişeyle beyaz çukulata şurubu aldım onla yapıyorum ayyynı vaytçaklıtmoka oluyo, hatta bi de süt köpürtücün varsa üzerine soğuk süt köpüğü koymanı da tavsiye ederim *-* (krema kalori yapıyö) ağustos ayı sonunda da favori postu isteriz :)

      Sil
    3. Her ay yazacağım artık zaten :D Ay ben de deneyeyim köpük seysini *-*

      Sil
  4. Ben de kendime anime arıyodum listedekiler yarım kaldı ama :D Charlotte izledim ama diğeri muhteşeme benziyor *-*

    YanıtlaSil
  5. Soğuk kahve favorine bayıldım
    <3 <3

    YanıtlaSil
  6. Buzlu soğuk sütlü kahve *.* Allam o ne mükkü bir şeydir ama bişey sorcam mikserden önce soğuttun mu kahveyi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şey hayır... Zaten miksere buz, süt falan ekleyince ister istemez soğuyor. Yani ek olarak soğutmaya gerek yok bence.

      Sil

Tasarım: Şevval & Moka