7 Şubat 2015 Cumartesi

Rick Riordan: Olimpos'un Kanı

Selamlaaar! Naber? Ne var ne yok? Tatil nasıldı? Benim yorucu bir o kadar da güzeldi. Ama hiç kitap okuyamadım :"( Çünkü evde değildik ve yanıma kitap alamadım. Ben de eve gelir gelmez tatilin acısını çıkarmak için Olimpos'un Kanı na başladım ve bir günde bitirdim.

Aslında okumak istemiyordum çünkü son kitap :'( 12 kitaptır okuduğum Percy Jackson serisine veda ettim Kitabı bitirdiğimde elimde kitap kaldım öylece. Neyse uzatmadan yoruma geçiyorum.


Rick Riordan
Dogan Egmont
480 sayfa

Nico di Angelo onları uyarmıştı: Hades'in Evi en kötü anılarınıuyandıracak, hayaletlerini huzursuz kılacaktı… Nitekim şimdiher biri zor durumda. Teker teker korkularıyla yüzleşmektenbaşka çareleri yok. Jason, küçükken onu terk eden annesinin hayaletiyle karşıkarşıya. Bir lider olarak gücünü nasıl kanıtlayacağını bilmese de,annesinin yaptığı gibi sözünden vazgeçecek değil. Nico, bir kez daha Reyna ve Koç Hedge ile gölge yolculuğuyaparsa hayalete dönüşebilir. Yine de bu karar, kehanetinbelirttiği gibi başka birisinin hayatını kaybetmesini engelleyebilir. Athena Parthenos'u, savaş patlak vermeden Melez Kampı'nagötürmeye çalışan Reyna'nın peşinde zalim bir avcı var. Korkularını yenmeye çalışan Piper, üzerine düşeni yapmak içinhazır. Leo ise planının işe yaramamasından ve arkadaşlarınınişine karışmasından endişe duyuyor. Oysa hepsi biliyor ki, Toprak Ana'yı alt etmek için içlerinden biri ölmeli…


Ya.. ya! Bu sonu kabul etmiyorum ben! Yıllardır muhteşem giden seri böyle mi bitecekti? Kaç para ulan bi mutlu son?!?!?!?!

Biliyorum bu seri Percy Jackson ve Olimposlulardan ayrı. Ama başında Percy'i ele aldığı için finalda yer almak onun da hakkıydı. Percy ve Annabeth'i o kadar vasıfsız göstermiş ki Rick Riordan. Yani kalakaldım. Hele Annabeth'in ağlayıp onu Piper'in kurtarmasi bEni deli etti. Sen Athena nın kızısın noluyor sana ya?!Bu kitapta Percy&Annabeth yoktu Jason&Piper vardı. Ve bu durumdan hoşlanmadım. Benim yosun kafam bu kadar geride kalmamalıydı :"(

Amaaaa Nico ve Leo ya aşık bir insan olarak onların bölümlerini yaladım yuttum dbjjdkf. Nico'nun tarafIndan uzun süredir okumak istiyordum. Zaten bi Nico ve Leo güzeldi. Nico önceden de taaaa Titanin Laneti'nden beri en sevdiğim karakterdi burda da hakkını verdi. Reyna ile har
ika bir ikili oldular :3 Onları shiplicem. Reyco ♡ dhhdjfkf

Leo... Leo... Leo :'( Spoylir vermeyim vermeyim diyorum ama neden Leo!!! Neden yaptın bunuu! Ben seni çok sevmiştim! Abv Leo :( Hep o Clypso yüzünden oldu bunlar. Allahın belası kız alina girdi Leo'cuğumun. Ama abi bişi dicem 2.Argo dakiler şimdi Percabet hariç Leo ya hakettiği değeri vermiyordu. Leo da fark ediyor bunu haliyle. Üzmesenize ya benim Leo'mu!



Yani beğenemedim. Gaia Gaia dediler kaç kitaptır. Kadın 10 saniyede öldü. Gerçekten R.R nasıl toparlayacağını bilememiş. Hoş diğildi. Güzeldi aslında ama beklentiyi düşük tutmakta fayda var. Ooof of aklıma geldikçe sinirleneceğim sanırım.



2 yorum:

  1. Etiketlendin kankaaa :D :) *Mimlendin denmiyormuydu ona :D Bende beni etiketleyenin yazdığına bakıp öyle mim mi yazıyım etiket mi diye karar veriyom gsgdfsg Neyse uzattım lafııı :D* http://kurtadamsevenvampir.blogspot.com.tr/2015/02/mim-kitap-tag.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ohaa *.* Çok teşekkür ederim! :3 İnsanın blog kankası olmaya görsün shgfjshdgfjg

      Sil

Tasarım: Şevval & Moka