26 Eylül 2015 Cumartesi

DIY: Şapşirik Stickerlar

Şimdi efendim yarından sonra okullar açılıyor ya bende evdeki eşyalarımı bi gözden geçireyim eksikleri de yarın kapatırımö diye düşündüm. Sonra aklıma çok dehşetengiz bi fikir geldi! Kendi stickerlarımı yapacaktım! *-* Daha önce Printable kitap ayraç yapımını burada paylaşmıştım. Görmediyseniz sizi şuraya alayım.

Bunda da format aynı. Pinterest'ten bulduğum güzel şeyleri yarın kırtasiyeye gidip çıkartma kağıdına bastırmalarını rica edeceğim. Ama gideceğiniz kırtasiye küçükse çıkartma kağıdını bulabileceğinizi pek sanmıyorum :C






YA ÇOK TATLIŞKO DURMUYORLAR MI *-* Böyle stickerlarım olunca çok mesud olacağım dhgfjhdgghj


Bunu da fotoğraf kağıdına bastırıp ayraç olarak kullanacağım :3

Siz de deneyebilirsiniz kolay gelsiiiin :3

4 yorum:

Tasarım: Şevval & Moka