4 Haziran 2015 Perşembe

Anime Karakter Çizimlerim!!

Uzun süredir çizdiğim anime karakterlerini paylaşmak istiyordum. Ancak bi türlü fırsatım olmamıştım. Bugün Amigurumi Cenneti'nin yayınını görünce aklıma geldi. Teşekkürleer ^^


Tokyo Ghoul animesinden Kaneki Ken. Bu çizimi Pinterest'e bulmuştum fan yapımı. Çok hoşuma gitti ve bakarak ben de çizdim :3


Bu da Kaneki Part 2. En çok bunda zorlandım sanırım.. O gözü çizerken... ABV..


Şey.. Bu hangi animeden bilmiyorum. Büyük ihtimalle fan yapımı. Bu resimde içime sinmeyen tek boyamam oldu sanırım. İyi boyayamamışım :c


Fairy Tail'den Natsuu!! Küçüklüğü tabi ki. Allahım tipe bak yerim :')


Bu da Natsu'cuğumun büyümüş hali *-*


Yine Fairy Tail'den Levii! Bunu da çok güzel çizmiştim lakin pilot kalemle çevresinden geçerken berbat ettim :c


Bunu da hangi animeden olduğunu bilmeden çizmiştim. Sonradan öğrendim Assassination Classroom adlı animeden Nagisa adlı bir karaktermiş ve erkekmiş.... FAİL! Kız olm bu keklemeyin insanları. Ama erkekmiş maalesef :D Ama bu çizimde de içime sinmeyen bi kaç yer var. Böyle böyle düzeleceğim inşallah ^^

Bu kadar şuanlık. Çizdikçe eklerim sanırım. Görüşürüüüz!

8 yorum:

  1. Uwaaa bunlar çok tatlılar amaa *^* Özellikle Nagisa!! Ben de animeyi izlerken birkaç bölüm cinsiyetinden şüphe ettimssdf
    İstek alıyor musun acaba?? :3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Siz istersiniz ben çizmez miyim ^-^ İstediğin bi çizim varsa gmail veya hangouts'dan atabilirsin :3

      Sil
  2. http://tatlikitapcanavari.blogspot.com.tr/2015/05/bana-dar-mimtag.html Mimlendin !

    YanıtlaSil
  3. Çizimlerin gerçekten çok iyi ya :D İstek aldığını öğrendiğimde bir yüzsüzleşme oluştu umarım abartmam :D Deviantart hesabı aç bence fan çizimleri için güzel bir site ben de yetenek olmadığı için bir şey yapmıyorum ama sanatçıların işlerini takip ediyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seve seve istek çizerim :D Wowowow o site kadar iyi değilim bence .s Biraz daha gelişeyim öyle. Bir de ordakiler pc üzerinden çizmiyor mu? o.O

      Sil
    2. genelde evet ama el çizimlerine de rastgeldiğim oluyo

      Sil
    3. Çok teşekkür ederim hesap açtım bile :3 Ancak daha nasıl kullanacağımı bilmiyorum :c Zamanla öğrenirim umarım :D

      Sil
  4. O bir anime karakteri değil diye biliyorum vocaloid'den IA çok güzel çizmişsin eline sağlık!!👒👒

    YanıtlaSil

Tasarım: Şevval & Moka