16 Haziran 2015 Salı

Yaz geldi falan filan....

Selamlaaar! Nasılsınız? Karneleri aldık tatil başladı falan filan.... Ya ben neden sevinemedim yaz tatilinin geldiğinee :C Tamam okula giderken hiç mutlu değildim ama tatilde mutlu olacağımı hiç sanmıyorum... Annem sürekli evde olacak bir kere. Ki okul günlerinde ailece tek evde olduğumuz gün Pazardı ve biz her pazar kavga ederdik. Allahım kabus gibi dhgjfhgkh. Atlantisli sofrayı topla, hala bilgisayar başında mısın sen!, masanın altını süpürdün mü bak belim ağrıyor benim, makinayı boşalttın mı, çamaşırları as güneş giedecek çabuk ol.... Bu laflar uzar gider. Allahtan bayramdan sonra evde olmayacağız dhgfjg. Ama o zaman da animeler, diziler, filmler yarıda kalacak :( Her neyse belki de abartıyorumdur bu yaz o kadar fena geçmez?

2 yorum:

Tasarım: Şevval & Moka