1 Haziran 2015 Pazartesi

Mimlendim!

Sevgili Yuu ve Moka-chan beni mimlemiş! Teşekkürleer :3 Mimimiz şöyle ben küçükken diye başlayarak küçüklük anılarımsı olaylarları anlatıyoruz sanırım. Eğlenceliye benziyor başlayalım!


-Ben küçükken evde tek kaldığımda tüm kıyafetleri giyer evde yuvarlanırdım. Nasıl bi kafa, mantık ben de anlayabilmiş değilim ama böyle bi gerizekalılıklar yaptığımı hatırlıyorum :D

-Küçükken annem her gece bana ve abime "Görünmeyen Adam" veya "Küçük Prens" okurdu. O yüzden bu iki romanı da kelimesi kelimesine ezbere biliyorum ve Küçük Prens okumayı öğrendiğim kitap :3

-Küçükken evde hep yemek denemeleri yapardım ama hep tuz koymayı unuturdum.... O yüzden şimdi çok iyi yemek yapabiliyorum B))

-Küçükken ezbere bilmediğim şarkıları bile söylemeye çalışırdım -_-

-Anasınıfının ilk günü okuldan kaçmıştım. Hiç unutmam demirlerden atlarken çorabım yırtılmıştı ve ağlayarak giderken velilerden biri beni yoldan çevirip okula geri sokmuştu :')

-Anasınıfında hamurdan sihirli annemdeki Avni'yi yapardım. Dürbünle falan perilere baktırırdım :D Ya ne mal bi çocukmuşum ben :D

-Tavuğun içinde pilav yoksa yemezdim. O tavuk pilavla doldurulacak anne!! Valla kendi evladım olsaydım döverdim :S

-Abimle o kadar çok oyun oynardık millet bizi överdi. Sonra nazar değdi. Şuan abimin askere gitmesi için dua ediyorum......

-Küçüklükten beri Matematikle aram iyi değil. Ama şuan seviyorum.

Aklıma gelenler bu kadar. Ben de

-Yaren'i
-Koto-rin'i mimliyorum. İyi eğlenceleeer ^^

2 yorum:

Tasarım: Şevval & Moka